Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty

Zmieniamy się dla Was!

Dodany przez: Yanek - 2015-11-25 00:12:43 - 3518 unikalnych wyświetleń;

Mamy dla Was kilka ważnych wiadomości!
Po pierwsze (co zapewne już zauważyliście) zmieniliśmy wystrój i funkcjonalność strony oraz podział produktów w górnym menu. Mamy nadzieję, że zmiana ta ułatwi Wam poruszanie się po sklepie i teraz bez problemu znajdziecie to, czego szukacie :) Dokładne informacje na temat zmian znajdziecie na końcu tego newsa.

Po drugie od 30 listopada cały magazyn Yatty oraz biuro Studia JG przenoszą się do nowej większej lokacji! W związku ze stale rosnącym zapotrzebowaniem i potęgującą się ilością zamówień, zdecydowaliśmy się na radykalny krok - dwukrotnie powiększyliśmy nasze biuro oraz scaliliśmy nasze magazyny (długoterminowy i bezpośredni). Dzięki temu będziemy w stanie przechowywać dużo większe ilości produktów i nie być uzależnionym od zewnętrznych dostaw (co znacznie przyspieszy czasy realizacji zamówień). Nasze nowe biuro od poniedziałku 30 listopada będzie mieścić się na ul. Staniewickiej 18 w Warszawie. Osoby, które zamówiły paczkę z odbiorem osobistym w naszym starym biurze (ul. Szpitalna) będą mogły odebrać ją w naszym sklepie stacjonarnym na ul. Chmielnej 10 (ok. 200 m od starej lokalizacji). Wszystkie nowe zamówienia z odbiorem osobistym będą realizowane na ul. Staniewickiej

Po trzecie, szykujemy się do otwarcia dwóch nowych sklepów w pierwszej połowie 2016 r. Mamy kilka pomysłów odnośnie ich lokalizacji, ale najważniejszy jest dla nas głos naszych klientów!
Stworzyliśmy więc ankietę, której wypełnienie pomoże nam w podjęciu decyzji, w którym z miast powinniśmy otworzyć sklep w pierwszej kolejności. Ankieta ważna jest do 8 grudnia. Zachęcamy wszystkich do oddania swojego głosu.

Zmiany na stronie:

Zakupy bez rejestracji - poprawiliśmy system zakupów bez rejestracji. Od teraz można umieszczać produkty w koszyku nie będąc zalogowanym. Jednocześnie cały proces został znacznie uproszczony - przy zakupach bez rejestracji, adres email trzeba potwierdzić dopiero tuż przed złożeniem zamówienia.
Wygląd listy produktów - unowocześniliśmy listę produktów wprowadzając możliwość przeglądania listy produktów w stylu galerii. Jednocześnie dodaliśmy możliwość szybkiego i efektywnego filtrowania produktów.
Podział menu - wprowadziliśmy więcej porządku w naszej liście produktów. Od teraz wszystkie produkty związane z mangą, znajdują się w dziale "MANGA". Japońskie słodycze, podręczniki nauki języków, książki i czasopisma o Japonii znalazły miejsce w dziale "JAPONIA". Kategorie "Książki" i "Komiksy" pozostawiliśmy bez większych zmian (choć już niedługo w dziale komiksów pojawią się odniesienia do komiksowych figurek/gadżetów). Rozdzieliliśmy "Figurki" i "Gadżety" oraz wyszczególniliśmy wszystkie "Gadżety z własną grafiką", a już niedługo pojawi się dużo więcej typów personalizowanych produktów.
Adresy w koszyku oraz fakturowanie - od teraz adres dostawy oraz dane do faktury można podać już przy składaniu zamówienia - dzięki temu proces ten jest dużo szybszy i przyjemniejszy.
Wersja mobilna - zapewne zajmie nam to jeszcze kilka dni związanych z testami, ale dzięki nowemu designowi, stronę będzie można przeglądać wygodnie także na telefonach i urządzeniach z małym ekranem.

Prócz tego wprowadziliśmy dużo pomniejszych poprawek, które usprawniają poruszanie się po stronie. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nowa wersja strony - jeśli macie jakieś pytania bądź sugestie, wysyłajcie je nam na mail: web@yatta.pl; Strona najpewniej będzie się docierać przez najbliższe kilka dni, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i informacje o błędach.

Dodaj komentarz
Widok komentarzy: chronologiczny / wątki
Moderacja: pokaż / ukryj
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Kirya (89.64.5.???); Popełniono: 2015-11-25 02:21:39
No dobra. Po pierwsze ostrzegajcie że misz masz na stronie robicie bo człowiek w pierwszej chwili myślał że strony pomylił. Po drugie gdzie się podział "folder" z obserwowanymi rzeczami, bo znaleźć nie moge
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 12:09:41
Kończymy nowy wygląd obserwowanych - pojawią się tuż obok PP najpewniej dziś wieczorem.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Akari (37.128.33.???); Popełniono: 2015-11-25 02:30:48
Nie widać już do kiedy są ważne punkty programu partnerskiego.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Keiichiro (46.76.3.???); Popełniono: 2015-11-25 06:36:11
Widać w spisie punktów partnerskich.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: elvalantanalasa (89.70.38.???); Popełniono: 2015-11-25 07:21:36
Też nie znalazłam swoich obserwowanych pozycji o.O
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Akari (37.128.33.???); Popełniono: 2015-11-25 14:11:00
Dzięki :) Szkoda że nie ma przy ilości punktów jak wcześniej, na pierwszy rzut oka było widać.
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (62.233.166.???); Popełniono: 2015-11-25 14:12:50
Teraz można najechać na link do programu partnerskiego i data ważności punktów pojawia się jako etykieta
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: nilima (178.21.136.???); Popełniono: 2015-11-25 07:22:00
Nowy wystrój jest świetny! Wszystko da się łatwo znaleźć. Cud, miód i orzeszki ;3
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: julka.brodziak (79.185.111.???); Popełniono: 2015-11-25 07:36:41
Wygląd strony jest świetny jedyna propozycja według mnie to taka by podczas przeglądania produktów było ich wiecej niż dziesieć bo przy wprowadzonej galerii dziwnie wygladaja tylko dwa paski produktów.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: CountLightning (37.47.7.???); Popełniono: 2015-11-25 07:39:52
Pod filtrami wyszukiwania jest opcja ile produktów ma wyświetlać 100 jest najwięcej. Również podpisuje się pod "nie mogę znaleźć listy obserwowanych" ale zmiany ogólnie na plus.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: CountLightning (37.47.7.???); Popełniono: 2015-11-25 07:50:20
Jeśli ktoś się nie może doczekać aż dodadzą/naprawią menu obserwowanych/preorderów to wpiszcie w adresie yatta.pl/obserwowane.html i yatta.pl/preordery.html
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: julka.brodziak (83.24.135.???); Popełniono: 2015-11-25 19:25:58
Dzieki wielkie za podpowiedz
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: skuffka (109.196.1.???); Popełniono: 2015-11-25 08:01:17
Strona wygląda bardzo dobrze, lubię takie zmiany:) Cieszy mnie również, że się rozwijacie i oby tak dalej!
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: skuffka (109.196.1.???); Popełniono: 2015-11-25 08:06:43
może to nie miejsce na to, ale dodam, że od dłuższego czasu nie otrzymuję od Was żadnych newsletterów mimo, że zadeklarowałam chęć ich dostawania...
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 12:11:59
Bo od jakiegoś czasu ich nie rozsyłaliśmy. Wrócimy od tego w 2016r. :) Mamy całą masę projektów związaną z newsletterem i premiowaniem klientów, którzy zdecydowali się je otrzymywać, ale najpierw musieliśmy skończyć wszystkie projekty strukturalne, aby sklep działał na 101% swoich możliwości :)
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: skuffka (109.196.1.???); Popełniono: 2015-11-25 14:09:09
No i wszystko jasne :) Dzięki za odpowiedź.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Namu12 (81.190.92.???); Popełniono: 2015-11-25 08:55:00
Nie lubię zmian :(. Przydałaby się opcją by zobaczyć wszystkie nowe produkty, jak dodacie coś hurtem to przeglądanie tego wszystkiego w karuzeli będzie ciężkie :(.

Doszłam do końca ankiety a tam brak mojego miasta na liście (Gdyni, wiem że sklep jest w Gdańsku ale nie opłaca mi się tam zadylać) więc zrezygnowałam z dalszego wypełniania :p, podajcie listę od razu żeby niektórzy nie tracili czasu :).
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Buizel (193.22.83.???); Popełniono: 2015-11-25 11:26:57
Sklepy stacjonarne nie są wyłącznie dla osób mieszkających w danym mieście. Wiele osób wcale nie posiada sklepu i jeżdżą albo na drugi koniec Wawy, albo z miejscowości pod Wrocławiem,Szczecinem,Poznaniem. Także z pewnością sklep w Krakowie, albo ZG ucieszyłby wiele osób, a ty masz problem z 20-30 minutową wycieczką, bo daleko? Zostań przy zakupach internetowych.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Namu12 (81.190.122.???); Popełniono: 2015-11-25 17:54:47
Po prostu taniej na czasie i pieniądzach mnie wyjdzie kupić przez internet niż do Gdańska dojechać. Gdzie kompletnie się nie znam na topografii tego miasta.
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:29:11
Zapraszamy do Yatty Gdańsk! Od dworca głównego do sklepu jest dokładnie 500m i całą drogę można przebyć w ok 5-10 minut. Trzeba przejść przejściem podziemnym, a następnie skręcić w prawo przy krewetce i iść dalej prosto jak po sznurku. W skrócie - prosto i w prawo :)

Google na tej trasie trochę szaleje bo nie wie gdzie jest przejście podziemne, ale zasadniczo prościej by było tylko jeśli bylibyśmy na samym dworcu.

RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: emusiolina (66.249.81.???); Popełniono: 2015-11-27 13:45:27
A myślałam, że tylko mi nie chce się jeździć z Gdyni do Gdańska. :p a tak na marginesie, z niektórych dzielnic Gdyni taka wycieczka nie trwa pół godziny, tylko półtorej. Dlatego i tak wychodzi taniej i łatwiej zamawiać przez internet.
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Buizel (193.22.83.???); Popełniono: 2015-11-28 12:26:57
Biedactwo :( Nadal nie uważam, aby był to jakikolwiek argument za powstaniem sklepu w sąsiednim mieście. W Poznaniu/Warszawie/Krakowie też z niektórych miejsc jedzie się 1,5 godziny i co? Sklepy powinny znajdować się na każdej ulicy jak Żabki?
Z resztą "od dworca głównego do sklepu jest dokładnie 500m" jeśli masz 1,5h drogi do dworca w Gdyni to zostań przy zakupach internetowych - niczego nie tracisz. Jak napisałem ludzie w Krakowie/ZG/Opolu/innym większym mieście docenią sklep w przeciwieństwie do narzekaczy robiących problem dosłownie ze wszystkiego.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: emusiolina (89.69.215.???); Popełniono: 2015-11-28 13:34:16
Jeśli chodzi o czas dojazdu, chciałam tylko wyjaśnić tę kwestię, a nie użalać się nad sobą. Nawet nie twierdzę, że chcę sklep w Gdyni. Napisałam tylko, że nie chce mi się jeździć do Gdańska, a zakupy i tak robię przez internet. ;)
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: emusiolina (89.69.215.???); Popełniono: 2015-11-28 13:34:17
Jeśli chodzi o czas dojazdu, chciałam tylko wyjaśnić tę kwestię, a nie użalać się nad sobą. Nawet nie twierdzę, że chcę sklep w Gdyni. Napisałam tylko, że nie chce mi się jeździć do Gdańska, a zakupy i tak robię przez internet. ;)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: vikimag (31.135.205.???); Popełniono: 2015-11-25 09:01:51
CHwilowo nie mogę obczaić jak kliknąć żeby dostać cały spis nowych produktów, bo sorry ale klikać na ta mała kropę żeby mi produkt za produktem wyskakiwał to jest okropne XD Kiedyś fajnie się kilkało i można było buszoac w dziale nowości
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: vikimag (31.135.205.???); Popełniono: 2015-11-25 09:03:24
i tak mi się rzypomniało nie mogę znaleźć jak przeczytać starsze newsy na stronie o.o
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 12:13:01
Musimy upewnić się, że starsze newsy dobrze się wyświetlają i nie ma żadnych baboli - dziś pojawią się numerki na dole strony dające opcje przejść "wstecz" w czasie.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: vikimag (31.135.205.???); Popełniono: 2015-11-25 17:36:50
to super i wreszcie widzę że możemy wejść do kategorii newsów więc to kolejny plus ^^
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Damian3800 (93.176.221.???); Popełniono: 2015-11-25 09:34:20
Co się stało z działem prenumerata. Czyli listy wykupionych prenumerat?
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: rsc (87.204.40.???); Popełniono: 2015-11-25 09:45:44
Gdzie jest lista obserwowanych? Gdzie jest lista prenumerat? Cholera, ludzie się nigdy nie nauczą - nie ma pełnej funkcjonalności = NIE WDRAŻAMY.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: rsc (87.204.40.???); Popełniono: 2015-11-25 09:47:43
A, no i od dłuższego czasu muszę się o KAŻDE zamówienie prosić, żeby zostało wysłane. Może czas pomyśleć nad obsługą, a nie zmianami na stronie? To są rzeczy kosmetyczne...
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Shiro Yukihime (88.199.134.???); Popełniono: 2015-11-25 17:20:23
Podpisuję się! Ja na moje zamówienie czekam od dwóch miesięcy.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: konan1808 (91.227.3.???); Popełniono: 2015-11-25 17:54:44
"Po drugie od 30 listopada cały magazyn Yatty oraz biuro Studia JG przenoszą się do nowej większej lokacji! W związku ze stale rosnącym zapotrzebowaniem i potęgującą się ilością zamówień, zdecydowaliśmy się na radykalny krok - dwukrotnie powiększyliśmy nasze biuro oraz scaliliśmy nasze magazyny (długoterminowy i bezpośredni). Dzięki temu będziemy w stanie przechowywać dużo większe ilości produktów i nie być uzależnionym od zewnętrznych dostaw (co znacznie przyspieszy czasy realizacji zamówień)."

Nie tylko strona się zmieniła, ale efekty zmian w obsłudze nie będą zauważalne od razu tak jak nowy wygląd strony.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: grahamcracker (217.115.65.???); Popełniono: 2015-11-25 10:27:35
Dołączam się: poproszę z powrotem listę prenumerat.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: MirrorQueen (91.194.145.???); Popełniono: 2015-11-25 12:05:51
A wyszukiwarka jak była beznadziejna tak jest, szczególnie w przypadku zbiorów zagranicznych gdzie najlepiej osobno szukac po tytule, imieniu i nazwisku mając nadzieję, że może coś zaskoczy. Usprawnijcie wyszukiwanie, bo to realnie ułatwi korzystanie z serwisu, a nie zmiany layoutu.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 12:14:02
Nowa wyszukiwarka będzie na stałe sprzężona z nowym layoutem podglądu katalogu i będzie dużo lepiej/szybciej działać.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: mariusz55pl (94.254.129.???); Popełniono: 2015-11-25 12:21:43
Zmian kupa a by odpisac na zapytanie nikt nie ma czasu :(..
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: konan1808 (91.227.3.???); Popełniono: 2015-11-25 12:49:58
Nowa strona jest ok, ale chyba znalazłem jeden z poważniejszych błędów, które należy szybko poprawić, a mianowicie dziś oprócz nowej strony pojawił się też nowy tom mangi, którą czytam i chciałem go od razu dokupi. Mam już jedno opłacone zamówienie, które czeka za zapakowanie więc mógłbym dołączyć do niego nowy zakup, ale kiedy wchodzę do koszyka i chcę zmienić formę przesyłki to wszystko się zawiesza i blokuje. Nie dotyczy to tylko opcji "dołączenie do zamówienia", ale pozostałych również.
EDIT do poprzedniego postu
Popełnił: konan1808 (91.227.3.???); Popełniono: 2015-11-25 12:55:59
Dodatkowo zauważyłem, że strona koszyka zawiesza się również po próbie aktualizacji danych adresowych.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (62.233.166.???); Popełniono: 2015-11-25 14:14:17
A już patrzymy
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: konan1808 (91.227.3.???); Popełniono: 2015-11-25 15:47:00
Teraz sprawdziłem ponownie i już wszystko działa poprawnie. Strona się nie zawiesza i wszystko działa płynnie.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: krzych2 (31.178.115.???); Popełniono: 2015-11-25 15:58:25
Otóż jak zmienić walutę w której się kupuje, bo jeszcze wczoraj (przed aktualizacją) wiedziałem gdzie można ją zmienić, a teraz nie. Może jakaś mała pomoc albo rada?
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (62.233.166.???); Popełniono: 2015-11-25 16:18:17
Walutą obowiązującą na stronie zawsze były złotówki i kwota końcowa pobierana np. z Payu czy PayPala zawsze była w złotówkach. Jeśli jest taka konieczność aby wyświetlać ceny w innych walutach - dodamy taką możliwość zmiany w profilu użytkownika.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Revy-chan (62.182.151.???); Popełniono: 2015-11-25 16:17:13
Można jakoś wyświetlić większą listę nowości, czy widoczne będzie tylko te kilka na stronie głównej? Akurat uważam, że stara lista nowości była spoko, bo wszystko było widać od razu jak na dłoni ;)
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (62.233.166.???); Popełniono: 2015-11-25 16:18:40
Zaraz będzie pełna lista nowości dostępna :)
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Revy-chan (62.182.151.???); Popełniono: 2015-11-25 17:02:34
no i teraz jest super, dzięki :D
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: neldam (83.28.81.???); Popełniono: 2015-11-25 20:22:40
Wczoraj dostałam informację, że mogę odebrać swoje zamówienie. Planuję to zrobić w piątek. Mam się udać na Szpitalną czy Chmielną?
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:12:37
Przy każdym zamówieniu napiszemy jutro w godzinach pracy gdzie można je odebrać - tak aby nie robić zamieszania.

W każdym razie, do piątku włącznie wszystkie zamówienia są jeszcze do odbioru na ul. Szpitalnej
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: neldam (83.28.81.???); Popełniono: 2015-11-25 21:21:20
Ok, dziękuje bardzo za odpowiedź! :)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Nanamichan (83.23.253.???); Popełniono: 2015-11-25 20:36:22
Nie wiem, czy to błąd, ale w mojej liście obserwowanych produktów są same figurki, nie ma, nie mogę znaleźć żądnych mang
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:11:38
Lista została otwarta pewnie w dziale z figurkami. Już zrobiliśmy tak aby wszystkie obserwowane pojawiały się na jednej liście niezależnie od działu.
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Nanamichan (83.23.253.???); Popełniono: 2015-11-25 21:41:31
Dziękuję ☺
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Aisi (87.205.95.???); Popełniono: 2015-11-25 20:42:07
O nie...! Bawiąc się koszykiem odznaczyłam te kopiowaną fakturę i muszę wpisać to teraz ręcznie... Wie ktoś jak wrócić do pierwotnego stanu? :/
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:13:08
Tj, zamknąć to pole? Ok - już robimy guziczek :)
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:23:29
już jest :)
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Aisi (87.205.95.???); Popełniono: 2015-11-25 22:32:14
Moje życie uratowane! Dziękuje :D
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Łowca (95.108.87.???); Popełniono: 2015-11-25 21:08:42
Zmiany na wielki plus. Strona stała się dużo czytelniejsza. Gratulacje z okazji przeprowadzki do nowej siedziby. :)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Mangosia (83.27.7.???); Popełniono: 2015-11-25 21:10:07
Jedno z pytań ankiety :
*Jestem
Wybierz jedną z następujących odpowiedzi
uczniem szkoły podstawowej
uczniem gimnazjum
uczniem liceum / szkoły zawodowej
studentem
rodzicem

jest dyskryminujące w stosunku do osób, które zaraz po studiach nie wyraziły chęci bycia rodzicem Xd
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:24:52
Właśnie dlatego w ankiecie znajduje się opcja "inne" i pole do wpisania. Trudno było by wypisać wszystkie potencjalne opcje tego kim można być po okresie nauki nie będąc rodzicem :P
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 21:33:22
Zabijcie mnie, ale nigdzie nie widzę żadnego tajnego przycisku, który pozwoliłby mi wejść do mojego ulubionego działu w sklepie, o wdzięcznie brzmiącej nazwie "Premiery". Help...
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 21:44:40
Potrzeba matką wynalazków.
Odpowiedni link jest już na samej górze listy mangowych wydawnictw :)
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 22:09:58
Dziękuję serdecznie, od razu lepiej :) A w kwestii premier to wkradła się wam tam prenumerata Noragami 2-13 ;)
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 22:12:09
i prenumerata Bestii z ławki obok 2-13 też ;) Chyba, że tak ma być po nowemu ;p
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 22:19:40
Ach! Wiem, jestem okropna, ale jak już jesteśmy przy wytykaniu palcem błędów to w zakładce "Premiery" filtrowanie się wykrzacza. Zwróćcie sobie na to uwagę :)
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 22:55:01
A to ci dopiero niegrzecznie z jego strony. Już poprawiliśmy i wszystko hula jak złoto. #dzialtechnicznyniespi
RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 23:47:17
#dzialtechnicznyniespi -> To nie dobrze bo sen potrzebny dla urody ;p Jak się wyśpią chłopaki to jeszcze niech rzucą wprawnym okiem na filtrowanie (tak, znowu) w dziale "mangowe premiery", bo jak się zaznaczy "Tylko kwiaty wiedzą" albo "Hiromu Arakawa" to potem nie można tego odhaczyć. Reszta filtrów działa ok (sprawdziłam), tylko te dwa się buntują ;p
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakurka6 (178.43.193.???); Popełniono: 2015-11-25 23:56:27
A to jeszcze wspomnę, że w poprzedniej stronie podobało mi się, że w "premierach" było od razu widoczne na kiedy jest przewidziana premiera danego tytułu. Na nowej stronie tego nie ma. Trzeba wejść na dany tytuł, żeby wyświetliła się informacja dotycząca daty premiery/dostawy. Ale to bardziej moje osobiste spostrzeżenie niż błąd :)
RE: RE: (...) RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 22:55:24
Odfiltrowaliśmy prenumeraty z działu premier.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Kazuki.Uchida (86.63.120.???); Popełniono: 2015-11-25 21:39:55
Strona wygląda dobrze. Mnie najbardziej jednak ucieszyła ta ankieta. ;)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Shiro Yukihime (88.199.134.???); Popełniono: 2015-11-25 22:17:48
Znalazłam błąd!
Nie jestem pewna czy gdzieś indziej tak jest ale kiedy klika się w 'mangowych premierach' kryterium wyszukiwania pojawiają się znaczki i nie widać mang.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-25 22:55:13
naprawione :)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: xoxSayOO (83.20.182.???); Popełniono: 2015-11-25 23:32:22
Takie dosyć głupie pytanko... Jak bardzo przyśpieszona będzie realizacja zamówień? Ostatnimi razy trochęczekałam na zamówienie i nie wiem czy zamawiać z nadzieją na szybszą dostawę? ^^''
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Mercury_sBlue (77.65.83.???); Popełniono: 2015-11-25 23:59:40
Ponawiam - po raz trzeci- moje pytanie - dlaczego z mojego koszyka i z całego sklepu zniknęła figurka Dziesiątego Doktora od Big Chief Studios? I czy mogłaby wrócić z powrotem do oferty? Proszę, niech mi wreszcie ktoś odpowie! A co do nowej strony- spoko, ale muszę się do niej przyzwyczaić ;)
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2015-11-26 03:35:46
Najprawdopodobniej towar zniknął z oferty naszego dostawcy i przestał być dostępny. Tym samym został usunięty z koszyka.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: RomekKk93 (195.149.64.???); Popełniono: 2015-11-26 16:20:51
Po zamianie brakuje informacji dotyczącej terminu ważności punktów programu partnerskiego.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Xenovia (79.186.151.???); Popełniono: 2015-11-26 16:23:26
Czy moglibyście zrobić coś w rodzaju ''listy życzeń''? Tak żebyśmy mogli wybrać to co nas interesuje i wrzucić w tą listę. W koszyku trzymam rzeczy które kupię niebawem a w obserwowanych wszystko co mnie interesuje na stronie dlatego możecie zrobić jeszcze jeden ,,folder'' na rzeczy które będą do zakupu później.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Agey Willow (87.205.251.???); Popełniono: 2015-11-26 16:45:32
Znam wiele osób które byłyby niezwykle zadowolone z otwarcia waszego sklepu stacjonarnego w Łodzi. Gdyby takowy pojawił się w tym mieście zapewne często bym go odwiedzała, gdyż odpowiadają mi ceny produktów, niestety zazwyczaj nie kupuje mang hurtowo, tylko pojedynczo, a co za tym idzie nie opłaca mi się korzystać z przesyłek produktów z sklepu internetowego. Mam nadzieję, że pomyślicie o otworzeniu u nas (w Łodzi) sklepu stacjonarnego. ;)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Karupin (37.47.23.???); Popełniono: 2015-11-26 17:18:39
Planujecie coś na zbliżające się święta? :D
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Anilek (171.25.197.???); Popełniono: 2015-11-26 19:00:31
Bardzo na plus ta zmiana. Świetna wiadomość co do przeprowadzki. :) A co do ankiety to wypełniona i wysłana ale i tak nie mogę się powstrzymać: ( nabiera tchu) OPOLEEEEEE!!!!
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: jichienne (83.24.99.???); Popełniono: 2015-11-26 19:59:20
Wygląd strony mi się średnio podoba szczerze mówiąc..
A też zmiana lokacji biura, jest dla mnie na niekorzyść bo w ogóle tam nie bywam w przeciwieństwie do centrum ;-;
Czekam teraz tylko na jakąś świąteczną promocję..
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: marla614 (193.192.177.???); Popełniono: 2015-11-26 22:12:05
No i to rozumiem. Stronka teraz wygląda bosko i o jest czytelniejsza.
Zmiana wyszła wam na ogromny +, mega mi się podoba :D
Chociaż, byłam bardzo zdziwiona jak zobaczyłam, że strona wygląda inaczej :D Ale to chyba nic dziwnego :P
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Bradamante (37.248.254.???); Popełniono: 2015-11-26 23:26:02
Moim zdaniem to zmiana zdecydowanie na lepsze. Interfejs jest dużo łatwiejszy to odczytania, a sama strona wygląda bardziej "profesjonalnie"
Za duże banery.
Popełnił: Xela (46.151.139.???); Popełniono: 2015-11-27 07:14:37
Nowa strona ogólnie prezentuje się dobrze, jednakże wolałabym by obrazki reklamowe były mniejsze lub z możliwością zamknięcia, gdyż obecnie zajmują połowę ekranu, a nie wnoszą nic konkretnego (chodzi mi o te z napisem Pocky, K-On, Noragami lub Zmieniamy się, zarówno na stronie głównej, gdzie jest jeszcze baner na środku, jak i w bocznym panelu każdej podstrony).
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: droko66 (83.22.108.???); Popełniono: 2015-11-27 09:27:35
Wpisałem kod na punkty programu partnerskiego który dostałem przy fakturze ale pkt nie dostałem, po jakimś czasie pkt przychodzą?
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Sakura ^_^ (94.40.23.???); Popełniono: 2015-11-27 11:15:42
Piszę tutaj bo się nie mogę doprosić odpowiedzi na zamówieniach ;/

Proszę o odpowiedz w sprawie zamówienia 57496/192518/2015 z 2015-11-05 - kiedy zostanie zrealizowane??? Moja cierpliwość się kończy i mam wątpliwości czy składać u Państwa kolejne zamówienie skoro tego do tej pory nie otrzymałam :/
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Xela (46.151.139.???); Popełniono: 2015-11-27 12:50:21
Może po prostu wystarczy do nich przedzwonić, bo zazwyczaj telefonicznie dużo sprawniej to załatwić.
Pozdrawiam i życzę szybkiej realizacji.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Nelinnor (178.252.58.???); Popełniono: 2015-11-27 12:34:57
Przydałoby się uporządkować tytuły Light Novel, pod tym względem widzę, że nic się nie zmieniło. To znaczy, nie ma specjalnego działu, swoje LN Toradora wrzuciliście w dział mangi, a pozostałe od Kotori w książki, które ciężej znaleźć. Przydałaby się trochę konsekwencji, umieszczenie wszystkich w jednym miejscu, nie wyglądałoby to wtedy na "chowanie" pozycji konkurencji i ułatwiłoby dostęp podczas przeglądania sklepu, szczególnie kiedy ktoś nie jest na bieżąco z wydaniami i nie wie jeszcze czego szukać.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Iksde (89.65.149.???); Popełniono: 2015-11-27 13:45:47
Co do ankiety:
Czy na jej podstawie wybierzecie dwa miasta, w których będą sklepy, czy tylko jedno a drugie macie już wybrane?
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: emusiolina (66.249.81.???); Popełniono: 2015-11-27 13:50:19
Mówi się, że jeśli coś nie jest zepsute, nie trzeba tego naprawiać. Poprzedni wygląd strony całkiem mi odpowiadał, ale ten też nie jest zły, więc nie będę narzekać. :)
Chciałabym się dowiedzieć, czy będziecie mieli jeszcze The Breakera 9 i 10, czy powinnam zamówić gdzieś indziej, zanim i tam zabraknie. Trudno tak w ciemno czekać na jakiś produkt.
RE: RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: emusiolina (66.249.81.???); Popełniono: 2015-11-27 13:56:38
Warto też dodać, że na smartfonie strona nie działa najlepiej, nie da się rozwinąć menu, bo po kliknięciu automatycznie wyświetla posty z danym tagiem, a nie kategorie produktów.
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Homoelandy (81.210.105.???); Popełniono: 2015-11-27 16:38:08
Czy mogłaby być jakaś zakładka odnośnie "promocji/rzeczy"(chodzi mi o tą kartkę przy kasie《Chmielna 10》) za punkty, które z resztą zbieram jak głupia? Z góry dzięki ^^
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: dawidek0122 (80.50.135.???); Popełniono: 2015-11-27 17:59:58
Z rubcie sklep w katowicach
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Mangosia (83.27.11.???); Popełniono: 2015-11-28 00:57:54
Nad tymi filtrami to musicie jeszcze popracować.
Np. w dziale mangowe premiery w filtrze gatunku macie Yaoi, ecchi, shoujo-ai - co z pozostałymi gatunkami? - do tego zabłąkał się tam także tytuł jednej mangi i autor.
W filtrze wydawca jest tylko Kotori i Waneko - czyżby nie było innych?
P.s.
Nie pamiętam jak się ten dział nazywał, ale wyświetlał wszystkie mangi (różnych wydawców) które były dopiero w zapowiedziach (preordery) -wróci ten dział?
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Damees (89.73.233.???); Popełniono: 2015-11-28 16:38:29
Gdzie można teraz wpisać Kod z karty podarunkowej ??
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Yumi_Chan12 (194.150.251.???); Popełniono: 2015-11-30 12:21:13
Witamm ^^
Wygląd strony bardzo mi się podoba, taki świąteczny, przyjemny. ^^
Wszystko co zostało zmienione, wygląda dobrze i jest ładne. Z wyjątkiem jednej rzeczy. Wyszukiwarka to kompletna porażka, żeby znaleść jedną rzecz trzeba poszukiwać w miliardach innych, zupełnie nie związanych z tym czego szukasz. Poprawcie to a strona będzie idealna! ^^
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: brabbit.alice (94.254.132.???); Popełniono: 2015-11-30 15:48:16
W poprzedniej wersji strony po wyszukaniu produktu był podział na kategorie np. Tokyo Ghoul: torby, przypinki, manga itp. Teraz mi tego brakuje. Osobiście bardziej podobała mi się poprzednia wersja ale ta też jest dobra nie licząc wyszukiwania. Cieszę się że się rozwijacie, oby tak dalej :)
RE: Zmieniamy się dla Was!
Popełnił: Lau1234 (89.66.191.???); Popełniono: 2015-12-30 12:39:12
Gdzie sie znajduje teraz pasek z,, wykorzystaj kartę podarunkową\"?
Dodaj komentarz
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.