Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Dodany przez: Yanek - 2014-12-25 03:47:23 - 9712 unikalnych wyświetleń;
Drodzy klienci,
w związku z zmianą przepisów dotyczących handlu na odległość (np. przez Internet), które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku, dostosowaliśmy nasz sklep do aktualnych wymagań ustawodawcy.
Ponieważ ustawodawca założył, że możecie nie być do końca przekonani, czy aby na pewno jesteście w sklepie i być może nie wiecie, że klikając "finalizuj zamówienie", składacie zamówienie - postanowił, że musimy wyświetlić dodatkową stronę, na której oprócz skrótu waszych praw i obowiązków jako klientów sklepu Yatta.pl, musimy wyświetlić wielki przycisk "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY".
Co to oznacza? To samo co przycisk "Finalizuj zamówienie". Ustawodawca chciał aby klienci byli na 100% świadomi tego, że składają zamówienie w sklepie.
Jednocześnie, w związku z zmianami w przepisach, do odwołania zawiesiliśmy przyjmowanie nowych zamówień poza Polskę. Chcąc wysyłać zamówienia poza Polskę, dla każdego kraju musimy ustalić nowy regulamin, zgodny z przepisami obowiązującymi w tym konkretnym kraju. Najtęższe głowy naszego działu prawnego nie ogarniają tego tygla przepisów 27 państw i opcje dostawy będą dodawane kolejno dla kolejnych krajów wraz z adaptacją kolejnych przepisów.
Wszelkie inne zmiany wynikające ze zmiany przepisów, wprowadziliśmy już dawno w Yatta.pl. Mamy nadzieję, że wielki guzik "ZzOZ" i "strona informacyjna" nie przysporzą wam kłopotów przy korzystaniu z naszego sklepu.
Zmiany zostały wprowadzone w terminie świątecznym, więc nasz dział informatyczny jest na urlopie - niemniej jednak czuwa i co kilka godzin sprawdza zarówno tą wiadomość, jak i jej udostępnienia na facebooku.
Jeśli coś by się działo, lub były by problemy ze zmianami na stronie - prosimy pisać komentarze - będziemy interweniować.
ekipa Yatta.pl