Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty

Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty

Dodany przez: Yanek - 2014-12-25 03:47:23 - 9707 unikalnych wyświetleń;

Drodzy klienci,
w związku z zmianą przepisów dotyczących handlu na odległość (np. przez Internet), które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku, dostosowaliśmy nasz sklep do aktualnych wymagań ustawodawcy.

Ponieważ ustawodawca założył, że możecie nie być do końca przekonani, czy aby na pewno jesteście w sklepie i być może nie wiecie, że klikając "finalizuj zamówienie", składacie zamówienie - postanowił, że musimy wyświetlić dodatkową stronę, na której oprócz skrótu waszych praw i obowiązków jako klientów sklepu Yatta.pl, musimy wyświetlić wielki przycisk "ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY".

Co to oznacza? To samo co przycisk "Finalizuj zamówienie". Ustawodawca chciał aby klienci byli na 100% świadomi tego, że składają zamówienie w sklepie.

Jednocześnie, w związku z zmianami w przepisach, do odwołania zawiesiliśmy przyjmowanie nowych zamówień poza Polskę. Chcąc wysyłać zamówienia poza Polskę, dla każdego kraju musimy ustalić nowy regulamin, zgodny z przepisami obowiązującymi w tym konkretnym kraju. Najtęższe głowy naszego działu prawnego nie ogarniają tego tygla przepisów 27 państw i opcje dostawy będą dodawane kolejno dla kolejnych krajów wraz z adaptacją kolejnych przepisów.

Wszelkie inne zmiany wynikające ze zmiany przepisów, wprowadziliśmy już dawno w Yatta.pl. Mamy nadzieję, że wielki guzik "ZzOZ" i "strona informacyjna" nie przysporzą wam kłopotów przy korzystaniu z naszego sklepu.

Zmiany zostały wprowadzone w terminie świątecznym, więc nasz dział informatyczny jest na urlopie - niemniej jednak czuwa i co kilka godzin sprawdza zarówno tą wiadomość, jak i jej udostępnienia na facebooku.
Jeśli coś by się działo, lub były by problemy ze zmianami na stronie - prosimy pisać komentarze - będziemy interweniować.

Pozdrawiamy,
ekipa Yatta.pl
Przerwa świąteczna i noworoczna W dniach od 24 grudnia do 6 stycznia włącznie, magazyn Yatta.pl jest zamknięty ze względu na przerwę świąteczno-noworoczną oraz w związku z koniecznością wykonania remanentu rocznego. Wszelkie dostawy, wysyłki etc. będą realizowane po 6 stycznia.

Dodaj komentarz
Widok komentarzy: chronologiczny / wątki
Moderacja: pokaż / ukryj
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-25 11:58:51
Przepraszam za problem, i to jeszcze w święta, ale prosiłbym o odpowiedź (komentarz w zamówieniu. Numer zamówienia: 64259/152026/2014
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-25 23:14:16
Dodam, iż bardzo mi na tym zależy.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-26 19:30:58
Szkoda, że tak ignorujecie ludzi..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 22:47:54
Lewuś, nie przejmuj się. Ja też mam problem z moim zamówieniem. Napisałam komentarz do zamówienia. Ignorujoo. Napisałam tutaj komentarz - ignorujoo. Napisałam e-mail. Mam nadzieję, że nie zignorujoo. A jak zignorują, to chyba zadzwonię - wiem, że mnie tam w yatta nienawidzą, mają mnie dosyć, życzą mi śmierci w męczarniach... Ale dzisiaj są nadal są święta. Nie muszą być w pracy, gdy wszystko jest zamknięte :/
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: CrissCross (37.248.52.???); Popełniono: 2014-12-26 23:15:18
Zauważcie, że mają dużo pracy. Nie tylko wasze zamówienia czekają. Cieszę się, że wyrobili się z moim do świąt i sprawiłem bratu prezent. Dziękuję.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 23:23:27
u mnie problemem nie jest wysłanie paczki - gdyż rozumiem, iż fizycznie ludzie nie są w stanie się wyrobić. Ale nagle straciłam możliwość opłacenia zamówienia, które złożyłam trochę ponad tydzień temu (więcej napisałam na ten temat w komentarzu na dole strony). Normalnie bym się tym nie przejęłam, ale zależało mi na dwóch zestawach świątecznych i darmowym kalendarzu. I teraz nie będę mieć żadnej z tych rzeczy, gdyż nagle nie mogę opłacić zamówienia, chociaż powinnam mieć na to czas :( mój problem jest troszkę innej natury, niż najwyraźniej sądziłeś :(
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:19:32
Jestem świadomy że są święta, ale to poważna sprawa.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:24:28
u mnie też... tak się ,,napaliłam" na kalendarz i zestawy świąteczne, a tu nagle ,,kij Ci w oko, dzieciaku, nie możesz opłacić zamówienia, BO TAK"-.- nawet, jeśli sklep coś zrobi z tym błędem i wciąż będę mieć cały należny czas na wykonanie przelewu, to jutro (czy też dzisiaj) już tego nie zrobię - domyślam się, że nie dostanę danych do przelewu przed zamknięciem poczty - a przelew zostanie dokonany najwcześniej w poniedziałek. Na poczcie skłamią, że ,,wieczorem będzie", po tygodniu sklep zaksięguje. Gdy będzie po ptokach, a moje zamówienie i unikalny kalendarz, którego pragnęłam jak nie wiem czego... przepadnie -.-
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:26:41
Moja sprawa dotyczy pomyłki w pakowaniu.
Otrzymałem inny tom mangi, i nie wiem co robić.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:29:22
pewnie poproszą Cię o to, abyś wysłał im tomik, a oni Ci przyślą prawidłowy. Współczuję. Wyczuwam mnóstwo roboty i ,,syfu"
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:31:17
Wysłać mogę, ale kto mi wróci za to pieniądze?
Już raz płaciłem za wysyłke.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:33:41
między innymi właśnie to miałam na myśli. Niezbyt uczciwe :/ może będzie jakiś zwrot (chociaż w to wątpię)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:35:51
Pozostaje mi tylko czekać na odpowiedź w komentarzu do zamówienia, aczkolwiek pewnie w tym roku się go nie doczekam.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:40:12
ja jutro prawdopodobnie zadzwonię. Tobie też to radzę. Pewnie wciąż jest mnóstwo paczek do wysłania - lepiej załatwić tę sprawę jak najwcześniej
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:42:41
Infolinia jest jutro czynna?
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:46:55
nie mam pojęcia, ale warto spróbować :) btw, jakby co, to mam inny numer tel. do nich (normalnie jest nr zaczynający się od dwóch dwójek, a przy moim zamówieniu jest podany dla mnie inny). Może zmienili numer/obecnie dotychczasowy numer nie działa...?
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:49:23
Z tego co mi wiadomo to jest ich numer:
22 487 54 77
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:52:35
664 279 966 - ten numer podano w moim zamówieniu, abym dzwoniła ,,W razie jakichkolwiek pytań" :/ Oczywiście, była również zamieszczona uwaga, iż telefon jest czynny w dni powszednie od 9 do 17 ;)
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: bocianak (89.77.74.???); Popełniono: 2014-12-27 10:52:56
Ja rozumiem, że Wami targają emocje bo Wasze wymarzone tomiki mang nie dotarły tak szybko jak byście chcieli ale zastanówcie się trochę zanim zapostujecie na otwartej stronie numer telefonu, który dostaliście jako komentarz do swojego zamówienia (numer pewnie i tak jest numerem służbowym ALE nie zmienia to faktu, że to nie są ogólnie dostępne dane, które można znaleźć na stronie!). Więcej rozwagi i rozsądku życzę!
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 11:42:44
wiesz, tylko jeżeli mają problem ze stroną(a w moim wypadku na to wskazuje), to chyba należy im to zgłosić...
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 11:49:10
U mnie zostały pomylone tomy..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Nimsey (83.145.190.???); Popełniono: 2014-12-27 21:44:19
Spokojnie. Mi też ze dwa, czy trzy razy wysłali nie ten tom co chciałam. Jak im go odesłałam, to podałam koszty związane z przesyłką i mi to zwrócili. Zamiast wylewać żale tutaj to od razu trzeba było zadzwonić, tyle razy powtarzali, że jak to coś pilnego to macie dzwonić, nie mają oni tyle rąk aby każdemu od razu odpisać, a do tego wszyscy "piszący" w jakimś temacie mają "sprawę niecierpiącą zwłoki". Życzę udanego Sylwestra. ;)
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (31.61.131.???); Popełniono: 2014-12-28 16:47:23
Infolinia jest czynna w weekendy?
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Shizuuukaa (164.127.49.???); Popełniono: 2014-12-28 18:23:24
Z tego, co wiem to tylko w dni robocze
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Pachikun (178.36.76.???); Popełniono: 2014-12-28 19:48:15
Tylko i wyłącznie w dni robocze w godzinach 9-17.
Yoroshiku! :3
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-28 19:55:58
Arigatou.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Seves (83.10.231.???); Popełniono: 2014-12-27 14:35:30
Też miałam taką sytuację i nie było żadnych problemów - odesłałam im pomylony tomik, oni przysłali mi dobry, a zwrot kosztów przesyłki dostałam na konto. Także nie ma co się denerwować, wszystko da się załatwić. :)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-28 21:27:52
A co jeśli nie mam konta bankowego (zamawiam tylko przez płatność kurierowi).
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2014-12-28 22:18:30
to pewnie ci zwrócą w formie rabatu na kolejne zamówienie
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Seves (83.30.111.???); Popełniono: 2014-12-29 07:26:53
Dokładnie, ja miałam do wyboru zwrot na konto albo rabat, po prostu zwrot mi wtedy bardziej leżał. :)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: lilly (89.228.113.???); Popełniono: 2014-12-27 11:57:17
To raczej nie jest błąd. Według informacji, które po zmianie regulaminu się wyświetlają przy składaniu zamówienia, na opłacenie ma się teraz 5 a nie 14 dni... Dziwne, że wydawnictwo nie wspomniało o tym na stronie internetowej i fb, bo zmiana dosyć istotna.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 12:59:48
tak, ale ja zamawiałam to przed zmianami. Szkoda, że nie zostałam o tym w ogóle poinformowana :/
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 13:39:36
a to ,,sprawdź zanim przeczytasz" nadal jest? Gdyż ja tego nie widzę. Pod ,,finalizuj zamówienie" nic nie ma.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: lilly (89.228.113.???); Popełniono: 2014-12-27 13:50:32
Jak klikniesz "finalizuj zamówienie", to ci się wyświetli. Wtedy będziesz musiał/a jeszcze raz potwierdzić. I zgadzam się, że zmiany nie powinny dotyczyć zamówień złożonych przed zmianą, ale najwidoczniej dotyczą, niestety.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Mangosia (83.22.72.???); Popełniono: 2014-12-28 19:49:05
@Debeth: Jeśli psioczysz na pocztę, dokonuj płatności w kasie banku, księgowanie odbędzie się najpóźniej następnego dnia.

Masz tu cytat Yatta z FB \"Najlepiej udać się do najbliższego banku (sugerujemy PKO BP [to ten ze skarbonką]) i dokonać przelewu na wskazany numer konta. Wtedy środki trafiają do nas najszybciej.\"
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-28 23:11:45
Wiesz, niektórzy mieszkają na wsi... Tam rzadko są banki.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty.
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-28 23:16:20
dokładnie... w dodatku u mnie jest poczta, którą można porównać z 13. Posterunkiem :(
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: agloval (83.22.254.???); Popełniono: 2014-12-27 01:47:33
Ja nawet czekałem 1 h na infolini ;) zeżarło mi to kupe kasy A itak się nie dodzwoniłem.. Nie odpisują mi już na 10 komentarz mimo że
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:50:44
u mnie też nie odpisują na komentarz. Ale z jakiego numeru dzwoniłeś?
tego: 664 279 966 (w moim zamówieniu podano mi taki nr)
czy tego: 22 487 54 77
???
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-27 01:54:14
No niestety.. Jutro spróbuję do nich zadzwonić, jeżeli mi się nie uda, pozostaje czekać.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 14:52:58
5 dni? No świetnie... Teraz to pewnie mało kiedy będę składać zamówienia Dx
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 14:59:45
ja chyba będę musiała usunąć konto ;( Szkoda, gdyż niewiele mi brakowało do tego rabatu 70zł itp. Ale nic nie zrobię. Aby opłacić zamówienie w terminie, musiałabym je sfinalizować pięc sekund przed wykonaniem na poczcie przelewu - i liczyć na to, że tym razem przelew dojdzie szybciej, niż po tygodniu -.-
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 17:20:22
Ja mam ten sam problem :( Z poczty dojdzie dwa dni później albo tydzień później... A ja jeszcze często zamawiałam i dopiero potem myślałam skąd wyczarować kasę jak na przykład chciałam autograf z kartą No. 6 czy darmową przesyłkę promocyjną :<
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 17:35:43
też tak zawsze robiłam... zamawiałam, po tygodniu płaciłam... Akurat zaksięgowano wpłatę w ciągu tych dwóch tygodni. A teraz...?
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 18:49:47
Nie wiem...nie chce mi się chomikować zapasów z pieniędzy tylko po to żeby na pewno załapać się na jakąś promocję D: Mam nadzieję, że coś z tym zrobią
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 18:55:57
zgadzam się... w ogóle zastanawiam się, po ki kijek taki pomysł, aby skracać te dwa tygodnie :/ Zastanawiam się, jaki w tym jest sens...
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 19:06:05
Ja to samo, raczej nikogo tym nie uszczęśliwią, może próbują właśnie zapobiegać temu aby zbyt dużo osób nie brało udziału w promocjach, może nie, nie wiem. Jakieś tam nowe coś powchodziło ale to chyba nie powinno mieć wpływu, oni decydują ;n; A do tej pory było tak dobrze..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-28 23:14:01
Jeśli tak jest w przepisach, to muszą się do tego stosować i nic na to nie poradzą.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-28 23:19:15
ale nie wydaje mi się, aby to był jakiś ,,odgórny" przepis, na który sklep nie ma wpływu - przecież w wielu innych sklepach nadal jest ten sam okres czasu, co zawsze :/
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2014-12-28 23:25:47
Do tej pory wydawało mi się, że to sklep sobie ustala co i jak wedle możliwości, może się myliłam, ale no 5 dni, a 14 to duża różnica... A przez ile dni oczekują na wpłatę? Wie ktoś? Bo coś tu było, że tylko 1 dzień D:
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-29 00:22:38
u mnie też był jeden dzień... Ech. Szkoda gadać. Zdenerwowałam się i zawiodłam :/ może kiedyś wrócą ,,czasy świetności"
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2014-12-29 13:00:30
Może wrócą, a może będzie jeszcze gorzej. Jeden dzień, jak miło .-.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: rsc (87.204.40.???); Popełniono: 2014-12-25 12:52:18
Ale płacenie przez paypal zostało?
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2014-12-25 18:07:38
Zostało - tutaj nic się nie zmienia :)
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Arisu_radzi (89.79.206.???); Popełniono: 2014-12-25 13:45:44
Witam mogłabym się dowiedzieć, kiedy moja paczka zostanie zapakowana? Numer zamówienia 41107/143358/2014;
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (31.61.131.???); Popełniono: 2014-12-25 13:48:11
Po 6 grudnia.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.8.???); Popełniono: 2014-12-25 15:36:46
stycznia*
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (31.61.140.???); Popełniono: 2014-12-25 15:45:14
No tak..pomyliłam się XD
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.8.???); Popełniono: 2014-12-25 17:10:57
Chociaż i tak pewnie trzeba będzie jeszcze troszkę dłużej poczekać :< (Tak 2-3tyg. ._. )
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2014-12-25 18:07:21
Nie no - aż tak źle nie będzie :P
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (31.61.131.???); Popełniono: 2014-12-25 19:24:51
Jak tylko przyjdą moje świąteczne zamówienia mam zamiar zamówić figurkę...muszę czekać do zamówienia..bo mam w nim kartę podarunkową...Dodatkowo trzeba będzie po tym 6 stycznia czekać 7-14 dni...więc tak ok. miesiąc pewnie się zejdzie.
;-;
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.13.???); Popełniono: 2014-12-25 20:07:20
Nom ; ; W moim jest coś gdzie do zapakowania potrzeba 4-14 dni to też sobie coś tam poczekam, mniejsza. Jestem ciekawa czy ktoś kiedyś odpowie mi na komentarz pod zamówieniem bo zależy mi na odpowiedzi D:
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 22:49:29
widzę, że sporo osób ma do yatta jakieś sprawy - spokojnie, 25 i 26 to święta, nie ma co ludzi męczyć. Co innego jutroo :D
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 01:15:15
Niestety, każdy zasługuje na wolne żeby trochę odsapnąć ale jednak to jest sklep to niczego innego nie ma co się spodziewać ;/
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: BlackNatali (109.231.31.???); Popełniono: 2014-12-25 18:34:12
Mogłabym się dowiedzieć, kiedy moja paczka zostanie zapakowana nr Zamówienia 44857/95252/2014
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: bocianak (89.77.74.???); Popełniono: 2014-12-25 19:59:33
Święta są. Pracownicy yatta.pl to nie mikołajowe elfy. Co wy z tymi zapytaniami o paczki 25 grudnia wyskakujecie? Do stołu karpia wcinać i kolędy śpiewać ;)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (109.243.224.???); Popełniono: 2014-12-26 01:41:38
I wypić moje zdrowie w dzień urodzin! :D
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2014-12-26 12:57:43
sto lat :)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.113.165.???); Popełniono: 2014-12-26 22:21:02
Dziękuję bardzo, JG ;) jesteście kochani!^///^
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 18:22:50
ha, 25. grudnia - też miałam urodzinki!!! I jest kasiora na książki i mangi :3
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.113.165.???); Popełniono: 2014-12-26 22:20:20
No jasne! Teraz czekać na nowości od JG! :D
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 22:40:34
się wie :3 Chociaż bardziej to mi zależy na drugim tomie ,,Antologii Dramatu Polskiego", niż jakichś komiksach.
Poza tym, mają być co najmniej cztery nowości, prawda? I jedna z nich ma kocie uszka - czyli jednej na pewno nie kupię :P ostatnio jest mało serii, które mi się podobają :(
Liczę na to, że teraz znów będzie wysyp nowości :D
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 01:16:37
Nom
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 01:17:08
Nom, jak ja bym chciała DRRR w Polsce :3 *
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 01:19:13
jak ln, to owszem. Gdy mam do wyboru książkę i komiks, to wybieram książkę. Dlatego też liczę na to, że kotori da radę z sao, a rynek ln w Polsce ruszy do przodu - spice and wolf, drrr... tyle różnych tytułów
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.112.59.???); Popełniono: 2014-12-27 14:34:27
JG coś kiedyś o ln Spice and Wolf wspominało, więc wydaje mi się, że najszybciej od nich możemy się tego tytułu spodziewać. Durararę (jako mangę) zapowiadało Waneko.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 14:45:37
ja bym wolała ln... komiks... czytasz kwadrans i tyle. Cienka książka - po godzinie ją kończysz
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 14:55:25
Ja tam jednak wolę patrzeć na obrazki ^.^" Hmm nie parzę na zapowiadane tytuły za bardzo, ale fajnie jakby wydali ;w;
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-27 15:00:56
nie... literki są najpiękniejsze...
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.112.59.???); Popełniono: 2014-12-27 15:54:24
O ile mnie pamięć nie myli to Drrr! jest planowana na pierwszy kwartał 2015 ;)
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 17:23:15
No każdy ma inny gust ^.^ Jestem zbyt leniwa żeby dłużej siedzieć i czytać ;.; // No cóż cieszę się, że przynajmniej długo nie poczekam na Drrr, 15 rozpoczęta seria, której nie skończę w ciągu najbliższych 5 lat x"3
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Yanek (212.180.230.???); Popełniono: 2014-12-26 12:59:26
Pani Natalio, paczka zawierała ręcznik oraz produkty dostępne po 19 grudnia. Tym samym jej czas realizacji został wskazany przez system na "po 1 stycznia" [zgodnie z informacją w koszyku przy składaniu zamówienia].
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: bocianak (89.77.74.???); Popełniono: 2014-12-25 20:03:25
Jak każdy będzie czytał ze zrozumieniem to żadnych problemów być nie powinno z wciskaniem przycisku :) Trzymam kciuki żeby wszystkie implementacje poszły Wam sprawnie. Wesołych Świat i szczęśliwego Nowego Roku!
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: madzia44 (80.54.78.???); Popełniono: 2014-12-26 13:44:45
Zamówiłam paczkę na samym początku Grudnia i dalej nie została wysłana.Czy mam czekać na nią do stycznia?
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: madzia44 (80.54.78.???); Popełniono: 2014-12-26 15:24:23
Numer zamówienia to 57048/125521/2014
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (31.61.131.???); Popełniono: 2014-12-26 15:49:47
Skoro przed 24 grudnia nie doszły do niektórych zamówienia złożone na początku grudnia, to może mieliście tam coś co opóźnia wysyłkę. ;p
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-26 20:22:27
Czy w związku z tą zmianą przepisów złożone, ale nieopłacone zamówienia są ,,zamykane"? Mam na myśli to, iż złożyłam 8-9 dni temu zamówienie (wiadomo, zestawy świąteczne i darmowy kalendarz) i planowałam je opłacić zaraz po świętach, czyli jutro. Dzisiaj chciałam wypełnić/wydrukować blankiet... i przeczytałam tę informację: ,,Czas przeznaczony na dokonanie płatności dla tego zamówienia już upłynął.
Zamówione towary są zarezerwowane dla Ciebie jeszcze przez 1 dni, oczekując na potwierdzenie wpłaty dokonanej przed zablokowaniem możliwości płatności.". Czy możliwość dokonania wpłaty w ciągu dwóch tygodni już nie istnieje? Podobnie jak dwa tygodnie na zaksięgowanie etc. pieniędzy w sytuacji wykonania przelewu w ostatniej chwili? Już nawet mogłabym spróbować zapłacić przez Internet, ale nie ma ani numeru konta, ani niczego innego... A tym bardziej wzoru blankietu :/
Czy teraz już zawsze na opłacenie zamówienia będzie tydzień + dzień czekania na pieniądze? A może coś nie tak jest z moim zamówieniem...?
Serdecznie pozdrawiam :3
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: vampeliss (109.173.236.???); Popełniono: 2014-12-27 12:59:11
Kiedy zaczniecie odpowiadać na wiadomości? Zamówiłam u was m.in poduchę na zamówienie i zgodnie z tym co pisaliście wasz dostawca ma 14 dni na jej wyprodukowanie. 14 dni od zaksięgowania wpłaty minęły już jakiś czas temu. Rozumiem, że są święta, ale ile można czekać na jakąkolwiek informację. Miał być prezent pod choinkę, a na końcu dojdzie po feriach.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: hatoribi (46.238.214.???); Popełniono: 2014-12-27 13:18:05
Radzę Wam wszystkim zadzwonić. Przez telefon można się fajnie z nimi dogadać. Maja inne rzeczy na głowie niż odpisywanie na wiadomości, jeśli zadzwonicie załatwią Waszą sprawę na miejscu i odpowiedzą na wszystkie pytania. To sprawdzony sposób, mi pomogli tak wiele razy- razem kombinowaliśmy jak zrobić żeby przesyłka szybciej doszła, itp. Niestety, ich linia jest raczej dziś zamknięta, więc trzeba czekać do poniedziałku.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Seves (83.10.231.???); Popełniono: 2014-12-27 14:32:08
Wszystkim, którzy nie mogą się doczekać odpowiedzi na komentarze itp. radzę zacząć czytać ze zrozumieniem. Cytat z poprzedniego newsa: \"W dniach od 24 grudnia do 6 stycznia włącznie, magazyn Yatta.pl jest zamknięty ze względu na przerwę świąteczno-noworoczną oraz w związku z koniecznością wykonania remanentu rocznego. Wszelkie dostawy, wysyłki etc. będą realizowane po 6 stycznia.\" Nie wiem, czy dotyczy to również infolinii, ale paczek przed 6 stycznie się raczej nie spodziewajcie. Koniec roku to bardzo pracowity okres dla każdej firmy, a i do odpoczynku każdy ma prawo.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.49.???); Popełniono: 2014-12-27 14:58:18
No racja, mi tam aż tak bardzo nie zależy na jak najszybszym dojściu paczki, ale jednak teraz się namieszało z tą płatnością etc. to raczej też każdy chciałby się czegoś dowiedzieć.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (31.61.131.???); Popełniono: 2014-12-27 18:22:39
Ludzie...dajcie już spokój z tymi paczkami. Wysłali setki zamówień przed świętami. Jest napisane, że mają przerwę świąteczną itp., na którą z resztą zasłużyli. Zamówienia będą realizowane po 6 stycznia. Na komentarze/maile prawdopodobnie też będą odpowiadali dopiero od 6 stycznia. Więc nie róbcie dramy i bądźcie wyrozumiali. To też są ludzie.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: revan (89.228.194.???); Popełniono: 2014-12-28 15:09:28
Jako, że najpewniej z powodu śwąt nikt mi nie odpisuje pod zamówieniem, mam pytanie.
66510/156623/2014 Mogłabym poprosić o "tytuł" zamówienia? Zniknęły wszelkie sposoby płatności więc muszę udać się na pocztę a zostały dwa dni, z góry dziękuje za odpowiedź.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Mangosia (83.22.72.???); Popełniono: 2014-12-28 19:29:00
"Tytuł" zamówienia to nic innego jak jego numer, czyż nie?
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-28 23:16:40
Niestety nie.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.46.???); Popełniono: 2014-12-28 21:16:37
A ja zamówienie opłaciłam, a mam status, że nie opłaciłam. Ktoś tu ma niezły bajzel albo leci w kulki.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-28 23:20:20
Wiesz, to zależy przez co dokonałaś przelewu i kiedy. Ponadto wydaje mi się, że pracownicy yatta muszą zatwierdzić przelew, a teraz mają wolne.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2014-12-28 23:29:24
Za 2 dni sylwester, nie ma co już się nad tym głowić, trzeba przeboleć ten jeden tydzień jeszcze, a potem się wszystkiego pewnie dowiemy.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.97.???); Popełniono: 2014-12-28 23:59:33
dokładnie... Może jutro już coś odpiszą?
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2014-12-29 17:29:28
No i nie odpiszą :
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.46.???); Popełniono: 2014-12-29 20:03:44
Opłacałam e-przelewem. Co ciekawe, w zeszłym roku kupowałam 25.12. i wszystko było ok, a teraz 22.12, czyli przed świętami są cyrki. nie interesuje mnie to czy mają wolne czy nie. Dni do 24.12 są dniami roboczymi, więc nie powinno być problemów.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-29 20:34:32
popieram!!! Już się boję, co to będzie z moim nowym zamówieniem, które jutro opłacę...
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (84.39.169.???); Popełniono: 2014-12-29 17:38:05
Zapłaciłem przelewem za zamowienie ale pisze ze czeka na opłacenie i pozostały 2 dni na opłacenie :/ proszę żebyście przynajmniej przyjęli przelewy :(
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (93.154.157.???); Popełniono: 2014-12-29 18:29:51
Potwierdzili przelew*
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Tsunemori (31.182.74.???); Popełniono: 2014-12-29 20:36:35
Czytam wasze komentarze i krew mnie zalewa.... Rozumiem, że większość niepełnoletnich korzysta z usług poczty, rozumiem , że urodzeni na wsiach, tylko czy tak ciężko jest założyć bezpłatne konto w banku, dla młodych ? Na ten przykład w Pekao? Nie przepadam za nim co prawda, ale przestaniecie psioczyć ,że nie zdąży dojść przelew...Dodam ,że jest ono bezpłatne i mobilne... Ludzie.To nie jest średniowiecze, z każdej sytuacji jest rozwiązanie.Faktem ,że w naturze mamy tylko narzekać i zwalać co to winę na innych.
Jednak odrobina oleju w głowie by się przydała... Pozdrawiam.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-29 20:58:59
Tak, tak ciężko. Moja mama nie wyraża zgody na to, abym posiadała takowe konto. Nie ma też ochoty przelewać pieniędzy na moje konto - woli mi je dać w ręce. Kurczę. Co zrobię? Nic nie zrobię, mam jedną małą pocztę w mieście i na nic lepszego nie mogę liczyć.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: hatoribi (46.238.214.???); Popełniono: 2014-12-29 21:01:02
Nie możesz poprosić, by mama przelała za przesyłkę ze swojego konta i po prostu dać jej tą kwotę do ręki? Przecież nie zajęłoby jej to dużo czasu
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (31.63.65.???); Popełniono: 2014-12-29 21:36:23
Hah no właśnie u mnie taka sama sytuacja, moja mama się po prostu nie chce w tym babrać i ogólnie nie interesują ją te moje zamówienia bo i tak niezbyt przychylnie na nie patrzy. XXI wiek może i jest ale wiele to nie zmienia. Tak narzekamy, bo możemy i kropka..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-29 22:05:36
Popieram w stu procentach... Kurczę, moja mama naoglądała się ,,Ukrytej Prawdy" i innych programów tego typu, przez co teraz od razu ma w głowie scenariusze: ,,ukradnie mi kartę i pin, a następnie ucieknie z domu i zacznie brać narkotyki". Co ta telewizja robi z ludźmi...
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-29 21:53:04
dzień dobry. tuż przed świętami złożyłam zamówienie o numerze 60744/142058/2014, za które zapłaciłam 22 grudnia. przy zamówieniu jest jednak napisane, że nie zostało opłacone i jutro nie będzie już ważne ("towary będą zarezerwowane jeszcze 1 dzień").
na mój komentarz do zamówienia nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi, więc chciałam zapytać, czy skoro infolinia nie działa mam wysłać potwierdzenie wpłaty na maila?

piszę tu, bo widziałam, że na niektóre komentarze odpowiadacie...
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (93.154.142.???); Popełniono: 2014-12-29 22:22:33
Mam to samo i niewiem co robić
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-29 22:37:21
u mnie na maila nadal nie odpisano... Gdzie napisałam wiadomość 26. grudnia :(
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (78.30.103.???); Popełniono: 2014-12-29 23:19:59
Ja tez pisałem mail i pytałem w komentarzach ale tak jak pisali nie sa w stanie odpowiedzieć ale zawsze mozna sie łudzić :/
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-30 11:20:19
a na jakiego maila pisałeś? bo jedyne co ja znalazłam to "listy@otaku.pl", ale to część związana z gazetą więc nie jestem pewna czy tam odbiorą...
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 11:33:34
yatta@yatta.pl - maja to w zakładce ,,O nas"
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-30 11:47:05
oki, dzięki :)
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.112.195.???); Popełniono: 2014-12-29 23:50:03
Tutaj chyba pracują ludzie, którzy nie znają zasad poprawnej polszczyzny: charmonogram, remanent, jeszcze tylko laboratorium brakuje...
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: shirochanx (83.4.10.???); Popełniono: 2014-12-30 09:33:15
Zamowilam paczke przed powiadomieniem,bank przyslal pieniadze,a tu ze zamowienie nie jest oplacone i anuluje sie jak sie nie oplaci w ciagu 4dni,wlasciwie to juz 3.Skoro 6 grudnia wroci wszystko do normy,a do 'oplacenia' zostaly 3 dni,to co powinnam zrobic?
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-30 11:23:00
właśnie tu jest problem... ja tak mam i wiele innych osób też... z jednej strony rozumiem, że święta i ktoś chciał wziąć sobie urlop, ale jeśli nie księgują teraz opłat za zamówienia, to przynajmniej powinni przedłużyć czas oczekiwania na takowe...
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: sfhp (185.56.211.???); Popełniono: 2014-12-30 11:31:52
Chciałbym się dowiedzieć czy zamówienie numer 58049/127144/2014 zostanie zrealizowane po 6 grudnia, czy wcześniej .
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: sfhp (185.56.211.???); Popełniono: 2014-12-30 11:32:52
Ps. Udanego Sylwestra :D
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 11:35:47
Sądzę, że po 6 (chyba stycznia?). Jest napisane, iż magazyn do tego czasu jest zamknięty
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-30 11:56:58
Przepraszam, co oznacza że zamówienie zostało odrzucone?
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-30 12:07:46
mi nigdy do tej pory nie odrzuciło zamówienia, ale prawdopodobnie dziś to zrobi...
wg mnie to jest tak:
składasz i masz 2 tygodnie na zapłatę, płacisz->... ale z powodu świąt nie księgują tego na czas-> "zamówienie nie opłacone w danym terminie", -> zamówienie zostaje uznane na nieważne...
teraz też tak mam, bo zamówiłam 21 i wpłaty z 22 do tej pory nie uznało...
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (78.30.95.???); Popełniono: 2014-12-30 12:37:47
Z tego co napisałeś to znaczy że kasa przepadnie czy co?
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-30 12:58:54
Tylko że zamówiłem płatnością przy odbiorze..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 14:00:12
kiedyś było coś napisane o tym, że można odmówić wysłania takiej paczki, jeśli klient jej wcześniej nie odebrał czy coś w tym stylu...
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Lewuś (86.63.117.???); Popełniono: 2014-12-30 14:09:06
Tylko że za każdym razem odbieram..
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 13:57:44
może nie... Ja kiedyś usunęłam zamówienie, po czym złożyłam je ponownie (już jako nowe, ale była ta sama cena i produkty). Opłaciłam to nowe, ale zaksięgowano je do starego - chociaż wcześniej sama klikałam ,,usuń zamówienie". Kasa przepaść nie powinna. Jeśli coś by się stało, to sklep na pewno coś z tym zrobi. To też ludzie :D
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (78.30.94.???); Popełniono: 2014-12-30 14:21:32
w sumie to nawet jeśli minie czas na opłacenie to i tak powinni to naprawić po przerwie świątecznej
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 14:48:44
gdybanie nic nie da... musimy poczekać jeszcze tydzień...
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (31.63.65.???); Popełniono: 2014-12-30 14:59:14
Co prawda to prawda, tutaj komentarze też ignorują, a byli.. Ciekawe tylko czy jak ludziom poprzepadały zamówienia sprzed świąt z jakimiś kalendarzami czy zestawami to się za to wezmą .-.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 15:08:05
właśnie mi przepadło takie zamówienie. Miałam dwa zestawy i kalendarz. W sumie, to ich strata, gdyż te dwie serie nie interesują mnie aż tak, abym kupowała je te kilkanaście złotych drożej. Mogę za 30 zł kupić serię z ciekawości. Ale za 40 złotych już nie, gdyż seria aż tak mnie nie zainteresowała :D Taka bida w moim portfelu ;(
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (31.63.65.???); Popełniono: 2014-12-30 18:28:12
Heh u mnie też Cx w sumie to i tak zrezygnowałam z zestawów, bo zapłacić w sumie 3zł taniej i mieć coś co mnie będzie nudziło, a kupić sobie coś, tak jak zrobiłam, z czego będę mieć zaciesz przez jakiś miesiąc od dostania paczki to dla mnie jest różnica. Ja miałam tyle szczęścia, że moja wpłata wpłynęła w sumie na ostatnią chwilę.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 18:39:36
wiesz, łącznie pięć mang taniej o jakoś 15 zł... TO robi jakąś różnicę (dżizas, tak długo już ,,rozmawiamy", że mam ochotę poprosić Cię o nr gg lub coś w tym rodzaju :D)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.225.???); Popełniono: 2014-12-30 23:45:35
No w sumie też tak myślałam, ogólnie robi różnice, ale jak się po odlicza to zostaje 3 zł jakoś ;/. Bo tak czy siak masz od każdej mangi załóżmy 2zł od ceny okładkowej, to zakladajac ze te 5 mang kosztuje normalnie okładkowo 80zł, 10 odlicza się z tego normalnego rabatu i zostaje z 3zł promocji dlatego mi się to nie opłacało, a tak zamiast mang, będę mieć jakieś fajniejsze rzeczy ^3^ Się rozpisałam ; ; (Miałam taką samą chęć :D No dobra łap gg 32158360 )
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2014-12-30 22:09:37
właśnie nie mam pojęcia... płacąc przelewem, dostaje się jakieś potwierdzenie płatności, w takim razie chyba nie powinna, bo zawsze można udowodnić, że się zapłaciło, prawda?
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2015-01-01 14:57:51
Nie ważne czy w banku, na poczcie czy przez Pau U robi się przelew zawsze dostaje się potwierdzenie, tylko w różnych formach. Żeby udowodnić tym z Yatty wpłate w czasie wysyłacie im potwierdzenie z nr zamówienia na email i powinni zatwierdzić
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: anego (83.4.154.???); Popełniono: 2014-12-30 17:28:18
Dobra ja czekam po szóstym stycznia dwa tygodnie...
Jak po tych dwóch tygodniach nie przyjdzie, to będę rzucała piorunami XP
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.46.???); Popełniono: 2014-12-30 18:03:07
Jak widać nie warto opłacać zamówienie od razu. Jeśli jeszcze kiedykolwiek cokolwiek tu kupię to opłacę na ostatnią chwilę. I jak ktoś wcześniej napisał coś o małolatach i wieśniakach... Mam spore doświadczenie w zakupach przez internet i nigdy nie miałam takich problemów z zapłatą. Z niczym. I nie wierzę w to, że NIKT w yatta nie pracuje w dniach między świętami.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (31.63.65.???); Popełniono: 2014-12-30 18:26:00
Teraz to i tak już nie czasy, że masz dwa tygodnie na opłacenie i kolejne 2 czekają, tylko 5 dni, więc jak ktoś opłaca przez pocztę to tak czy siak musi od razu zapłacić..
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-30 19:12:02
Ale na poczcie jest opcja szybki przelew,czyli dochodzi tego samego dnia. Trzeba tylko zapłacić chyba (dawno nie robiłam, więc może być inna cena) 50 gr więcej.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 20:44:40
gwoli ścisłości - nawet dzisiaj usłyszałam bajkę ,,przelew powinien być po południu, gdyż zrobiła go Pani przed godziną trzynastą". U mnie na poczcie na ,,dzień dobry" pracownicy robią ten szybki, droższy przelew. Najlepsze jest to, że i tak zawsze czekam i się stresuję :/
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (164.127.207.???); Popełniono: 2014-12-30 22:56:42
Ja zawsze płacę tym priorytetowym a i tak powiadomienie o zaksięgowaniu dostaję po 2 czy 3 dniach .-. Coś mi tu śmierdzi xD
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-31 17:24:25
zgadzam się... to spisek, ja to wiem! :D
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: lucy1000 (77.253.147.???); Popełniono: 2014-12-31 20:33:58
To coś tam kręcą, bo u mnie tak nigdy nie było.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.113.125.???); Popełniono: 2015-01-02 01:13:33
Spiskują przeciwko nam .-. No jak tak kurde można .-. Ale zawsze te 2 dni później mimo przelewu bezpośrednio na konto, zawsze mi coś w tym nie pasowało .-.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (93.154.130.???); Popełniono: 2014-12-30 19:10:04
To nie chodzi o to ze zapłacisz pod ostatnia chwile i ci przyjmą tylko ze yatta jest zamknięte i tego nie robią a jak byłoby otwarte i zapłacisz w weekend to przelew dojdzie dopiero w dni robocze wiec tylko ty tracisz płacąc pod ostatnia chwile bo mogą tego nie potwierdzić na czas
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.46.???); Popełniono: 2014-12-30 20:03:54
Widocznie płacąc w dniu roboczym też stracisz. Masz pięć dni na opłacenie, płacisz w tym samym dniu, w którym składasz zamówienie i co? Nic, yatta nie odpowiada.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-30 20:47:23
dokładnie. Obecnie bez znaczenia jest to, kiedy opłacisz - i tak tego pewnie nie zaksięgują przed 6.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Ghoul (78.30.110.???); Popełniono: 2014-12-30 21:57:54
I dlatego będą mieli urwanie głowy naprawiając te zamówienia po przerwie świątecznej
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.225.???); Popełniono: 2014-12-30 23:30:00
Ja też zawsze płacę tą najszybszą, a mimo wszystko dochodzi mi po 2-5 dniach...zresztą po dwóch dniach to się rzadko zdarza :I
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2015-01-01 14:53:25
Dochodzi ci w 2-5 dni? Na bogów starych i nowych ty jeszcze narzekasz? Mają setki klientów a nie tylko kilku. Jadą wedle kolejności złożonych zamówień i jeszcze muszą odsortować te opłacone od tych >jeszcze nie opłaconych
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2015-01-01 15:03:12
Dodatkowo promocje świąteczne, wakacyjne i pozostałe spraw nie ułatwiają, banki nie zawsze od razu księgują wpłaty, dodatkowo co jakiś czas dekle z rządu wyjeżdżają z debilnymi ustawami wprowadzając dodatkowy mały chaos. To są ludzie nie maszyny. Przez jakiś czas pracowałam w podobnym sklepie więc wiem że to nie tak hop siup i klient dostaje co chce. Zresztą Yatta to nie mega korporacja zatrudniajaca setki pracowników i wyrabiająca się natychmiast - tu trzeba trochę czasu i wyrozumiałości.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.55.???); Popełniono: 2015-01-01 17:20:52
2-5 dochodzi wpłata... Gdyby tak mi szybko zamówienie dochodziło to by było niebo. Ja sobie mogę i z dwa-trzy tygodnie poczekać ale potem mi się już strasznie czekanie dłuży. Przecież wiem, że jest chaos z tym wszystkim teraz.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2015-01-01 21:57:38
Wow żartujesz? Zawsze księguje mi w ciągu godziny no najwyżej dwóch[zaraz po złożeniu zamówienia przez płatności pl -> BZWBK24]. Jak opłacasz że takie kłopoty z zaksięgowaniem są?
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2015-01-02 17:42:07
Już się chyba każdy gubi w tych komentarzach...
Opłacam pocztą, a o najszybsze chodziło, że dopłacam tam ileś zł żeby jak najszybciej było, a i tak się wlecze.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (78.11.147.???); Popełniono: 2014-12-31 16:10:12
Było napisane, że od 25 grudnia do 6 stycznia mają przerwę świąteczno-noworoczną. Więc trzeba było złożyć zamówienie wcześniej, przed 24 grudnia. Wtedy płatność zostałaby zaksięgowana tego samego dnia. (nie licząc przelewów pocztowych). Nie znam innego sklepu internetowego, który wysłałby tyle paczek przed Wigilią. Zasługują na przerwę.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.50.???); Popełniono: 2014-12-31 21:28:42
Magical_Unicorn czytaj co ktoś napisał we wcześniejszych komentarzach, bo bzdury wypisujesz. Zamówiłam i zapłaciłam 22 grudnia, a i tak nie zaksięgowali. A robiłam płatność internetową, jak zawsze.To już od wtedy mieli święta?
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Magical_Unicorn (78.11.147.???); Popełniono: 2015-01-01 08:07:02
Dziwne, bo ja też złożyłam zamówienie 22 grudnia, płatność przelewem i zaksięgowali od razu. Ba, złożyłam kolejne 24 grudnia, płatność tego samego dnia została zaksięgowana.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kropecka (83.10.50.???); Popełniono: 2015-01-01 13:11:42
Pozostaje nic innego, jak poczekać, aż się zabiorą za sprzątanie tego bałaganu.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: dirzyk (89.69.121.???); Popełniono: 2014-12-30 21:31:42
Kiedy będzie dostawa Oyakaty i Yakinoodles? :(
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.225.???); Popełniono: 2014-12-30 23:31:23
1. Nikt Ci na to pewnie i tak nie odpowie, patrz jaka masa komentarzy xd 2. Ja Ci dobrze radzę, przejdź się do Kauflandu jak masz i tam też kupisz, ja kupuję tam jak coś wszystko i do tego 2x taniej ;)
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2014-12-31 22:34:30
No nie wszędzie dwa razy taniej, u mnie w Kauflandzie Oyakata tak jak w Intermarche makarony Yakinoodless są w tej samej cenie co na Yatta tyle że na przesyłkę czekać nie trzeba bo idziesz i kupujesz
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (188.47.55.???); Popełniono: 2014-12-31 22:48:51
No może i tak, u mnie akurat są po 1.30 to mi się bardziej tam opłaca kupować oyakata etc. niż tu ;p
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kirya (84.10.186.???); Popełniono: 2014-12-31 23:08:07
Zależy od poszczególnego sklepu ale spróbować nie zawadzi ;)
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.113.125.???); Popełniono: 2015-01-02 01:16:47
U mnie są w realu po 1.70 chyba .-.
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Haru_Rinne (79.162.228.???); Popełniono: 2015-01-02 17:39:14
No ale tak czy siak mniej niż na Yattcie. Opłaca się dużo bardziej przejść do Kauflandu i przykładowo zapłacić 2zł niż 3, dodać za przesyłkę i jeszcze czekać z dwa tygodnie ;p.
RE: RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.112.171.???); Popełniono: 2015-01-02 18:42:18
Też prawda .-. W almach są wszystkie oyakaty po 2.50 ale cóż, niektórym chyba zależy na punktach albo nie mają markerów :(
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: rsc (87.204.40.???); Popełniono: 2014-12-31 15:58:54
Mam jeszcze jedno pytanie, dlaczego skróciliście czas na zapłatę za zamówienie? 14 dni było terminem optymalnym, można sobie było zarezerwować przedmioty i na przykład po wypłacie za nie zapłacić. Teraz jest to 5 dni (jak przed chwilą zauważyłem po złożeniu zamówienia). Przecież to nie ma żadnego związku z ta ustawą.
RE: RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (188.33.207.???); Popełniono: 2014-12-31 17:22:53
sama się zastanawiam... podejrzewam, iż nie tylko ja, gdyż ta zmiana jest bardzo uciążliwa... Mam nadzieję, że w przyszłości znów będzie więcej czasu - inaczej będzie niektórym naprawdę ciężko opłacać te zamówienia :(
RE: (...) RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Shizuuukaa (46.113.125.???); Popełniono: 2015-01-02 01:20:49
Party hard w sylwestra na yattcie? .-. Też tu byłam! :(
wszystkim to przeszkadza.-. A jak zamówię coś dzisiaj to do poniedziałku mam czas? :o nierealne, a) poczta mnie nie lubi i przelewa hajsy późno (mało prawdopodobne)
b) yatta nie księguje wpłat na bieżąco (bardziej prawdopodobne) .-.
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Debeth (5.173.46.???); Popełniono: 2015-01-02 14:53:15
TEN SZOK I NIEDOWIERZANIE, GDY DZISIAJ ZAKSIĘGOWANO TWOJĄ WPŁATĘ :O MAGIC.
Aczkolwiek z tymi zamówieniami wczoraj to dopiero był syf: napisano, iż rezerwują na dziesięć dni. Pod spodem mowa o dwóch tygodniach. Gdzieś przewinęła się liczba 5... kurczę, LOTTO! :D
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: kannada (89.73.113.???); Popełniono: 2015-01-02 18:40:05
dziękuję za zaksięgowanie wpłaty :)
RE: Pieseł objaśnia: Zamawiam z obowiązkiem zapłaty
Popełnił: Kitsuki_kon (83.11.40.???); Popełniono: 2021-06-24 23:44:35
Złożyłam zamówienie przy użyciu karty podarunkowej, lecz po anulowaniu zamówienia pieniądze na nią nie wróciły. Proszę o pomoc
Dodaj komentarz