Ważne informacje na święta
Dodany przez: Yanek - 2014-12-14 14:37:29 - 3829 unikalnych wyświetleń;
Mamy dla Was kilka ważnych wiadomości związanych z okresem przedświątecznym.
- Dodatkowe kalendarze - Zamówiliśmy dodatkową pulę kalendarzy na 2015 rok - są one znów dostępne dla naszych klientów - niemniej jednak ich ilość jest znacznie ograniczona i spodziewamy się wyczerpania zapasów do końca przyszłego tygodnia. Jednocześnie, wszystkie osoby, które złożyły zamówienie kwalifikujące się do kalendarza, w momencie gdy system wyświetlał już informację o wyczerpaniu nakładu (12-14 grudnia), kalendarz otrzymają :)
- Podawaj poprawny adres - codziennie nasz magazyn opuszcza kilkaset paczek niemniej jednak część z nich do nas wraca, gdyż dane kontaktowe są niekompletne i poczta/kurier nie mogą odnaleźć ich odbiorcy - prosimy o dokładne SPRAWDZENIE, CZY DANE SĄ POPRAWNE! Zdarza się, że nie podajecie Państwo numeru mieszkania, domu lub te informacje są błędne.
- Wybór "poczta kontra kurier" - paczki pocztowe wysyłane przez Yatta.pl obsługiwane są przez kurierów pocztowych (tzw. Paczka48) - tym samym mają znacznie lepszą dostarczalność niż tradycyjne paczki pocztowe. Niemniej jednak, jeśli mieszkacie Państwo w dużym mieście lub w pobliżu dużej aglomeracji - polecamy dostawę kurierem DPD - jest ona zwyczajnie szybsza i efektywniejsza niż inne formy dostawy. Jeśli jednak mieszkacie w małych miasteczkach lub na wsi, sugerujemy wybór dostawy przy użyciu usług Poczty Polskiej - z reguły poczta ma w takich miejscach dużo lepszą infrastrukturę niż kurierzy.
- Mojej paczki nie widać w systemie - kurierzy i listonosze odbierają od nas przesyłki kilka razy dziennie i może się zdarzyć, że przesyłki spakowane jednego dnia, zostaną odebrane dopiero na drugi dzień - wtedy też pojawią się w systemie wyszukiwania poczty/firmy kurierskiej i rozpoczną swoją podróż do adresata. Przy przesyłce kurierskiej, w momencie jej rejestracji w sortowni otrzymają Państwo smsa na numer podany przy składaniu zamówienia z informacją o jej planowanym terminie dostarczenia. Natomiast pozostałe przesyłki, na drugi dzień po południu powinny być widoczne w systemie trackingowym.
- Zakupy ostatniej szansy - czyli "czy przesyłka do mnie dojdzie, jeśli zamawiam ją w ostatnią niedzielę przed świętami?". Każdy produkt na Yatta.pl ma określony minimalny czas oczekiwania na wysyłkę. Po dodaniu produktów do koszyka, terminy dostawy wyświetlają się przy produktach po prawej stronie pod informacją o cenie i ilości. Jednocześnie, informacja o terminie realizacji zamówienia zawarta jest w polu informacyjnym pod dostępnymi formami wysyłki (prosimy zauważyć, że jest to czas orientacyjny i nie uwzględnia on czasu koniecznego na dostawę produktów przez pocztę/kuriera etc.).
- Przelewy i płatności - prosimy unikać wykonywania przelewów na poczcie! Dochodzą one do nas z kilkudniowym opóźnieniem! Najlepiej udać się do najbliższego banku (sugerujemy PKO BP [to ten ze skarbonką]) i dokonać przelewu na wskazany numer konta. Wtedy środki trafiają do nas najszybciej.
- Nie bój się zadzwonić! - Nasi konsultanci czekają na Państwa telefony w dni powszednie w godzinach od 8 do 20 pod numerem 22 487 54 77. Jeśli macie Państwo, jakiekolwiek wątpliwości lub jakiekolwiek pytania - prosimy dzwonić. Jest to zdecydowanie szybsza forma komunikacji niż maile lub komentarze i pozwala wyjaśnić wątpliwości od razu podczas rozmowy z naszym pracownikiem.