Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty

Świąteczne zakupy - poradnik

Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilęZamówienie musi trafić do Ciebie przed Gwiazdką lub inną ważną okazją?
  • Złóż zamówienie wcześniej
      To być może najbardziej oklepany frazes, ale zdziwilibyście się wiedząc, ile osób wymaga od nas niemożliwego, składając zamówienie na dzień przed Gwiazdką. Nawet, jeśli jesteśmy w stanie od ręki spakować i nadać przesyłkę, to i tak paczkę trzeba jeszcze dostarczyć!
  • Weź pod uwagę czas dostawy
      Paczki kurierskie dochodzą na drugi dzień roboczy po ich nadaniu. Poczta Polska potrzebuje na to przynajmniej dwa dni robocze. Odbiory osobiste w naszym warszawskim magazynie są gotowe do odbioru zaraz po ich spakowaniu, natomiast jeśli zaplanowany jest odbiór w sklepie stacjonarnym - potrzebują minimum dnia roboczego, aby do niego dotrzeć.
  • Zwróć uwagę na czas wysyłki
      Przy każdym produkcie znajduje się informacja o czasie realizacji zamówienia. Może to być np. "0 do 2 dni", ale zdarzają się też produkty sprowadzane o dłuższym czasie kompletowania. Czas liczony jest w dniach roboczych (!) od chwili opłacenia zamówienia lub złożenia zamówienia pobraniowego. 98% zamówień wysyłamy przed czasem określonym tymi parametrami, ale w okresie świątecznym czas realizacji może się wydłużyć!
  • Niektóre produkty opóźniają wysyłkę lub będą wysłane w innym terminie
    • Prenumerata to konkretny produkt (lub zakres produktów), który ma dopiero się ukazać. W momencie, kiedy nastąpi jego premiera, będziemy mogli go dostarczyć. Prenumerata ma koszt wysyłki wliczony w swoją cenę, zatem nie blokuje realizacji reszty Twojej paczki (produkty będące w prenumeracie wysyłane są oddzielnie, w późniejszym terminie).
    • Preorder to najczęściej figurka lub gadżet, o spodziewanej dacie wprowadzenia do dystrybucji. Można już teraz zagwarantować sobie jego otrzymanie składając zamówienie, ale trzeba pamiętać, że data dostawy może ulec zmianie.
    • Produkt z dostawą po RRRR-MM-DD to element naszego stałego asortymentu, którego nie posiadamy w naszym magazynie, ale znamy datę jego dostawy. Najczęśćiej takie oznaczenie dotyczy przedpremierowej sprzedaży mang.
  • Opłać zamówienie online
      Bankowość internetowa lub płatność w okienku bankowym sprawia, że możemy przygotowywać przesyłkę w kilka chwil po dokonaniu przelewu. Natomiast płatności dokonywane w okienku pocztowym dochodzą do nas z ok. 3 dniowym opóźnieniem.
Wpadnij do sklepu stacjonarnegoZalecenia z punktu powyżej to dla Ciebie nic nowego, ale i tak boisz się, że nie zdążysz z zamówieniem?
Być może w Twojej okolicy znajduje się sklep stacjonarny Yatta.pl?
Obecnie posiadamy sklepy w 6 miastach Polski i ich ilość wciąż się powiększa. Nasze punkty otwarte są 7 dni w tygodniu i posiadają bogaty asortyment, który zaspokoi wszelkie potrzeby fanów mangi i komiksu.
Jeśli mieszkasz w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu lub ich okolicach - odwiedź nas!
Szukasz czegoś konkretnego?
W podglądzie szczegółowym przy większości najpopularniejszych produktów znajdziesz pole informujące o aktualnym stanie magazynowym w wybranym sklepie. Zawsze możesz też zadzwonić lub napisać bezpośrednio do sklepu - ich aktualne dane kontaktowe i adresy znajdziesz tutaj.
Przekaż najbliższym swoje pomysły na prezentyChcesz przekazać swoim bliskim informację o wymarzonych tytułach, ale boisz się, że zamówią "Blisia" lub "Farytala"?
Każdy zarejestrowany klient ma możliwość do tworzenia list obserwowanych produktów. W podglądzie szczegółowym produktu można dodać go do wybranej listy. Każdą listę można nazwać i wygenerować link podglądu.
Przekazując link do listy swoim bliskim, możecie w najprostszy sposób pokazać im o jakich prezentach marzycie!
Skontaktuj się z namiPotrzebujesz się z nami skontaktować?
Oto garść porad, dzięki którym będziemy w stanie najszybciej pomóc:
  • Przygotuj ważne dane
      Niezależnie czy dzwonisz, czy piszesz przygotuj swój numer klienta lub numer zamówienia, którego dotyczy Twoje pytanie. Im więcej dokładnych danych nam podasz, tym szybciej odpowiemy.
  • Zadzwoń, jeśli sprawa jest skomplikowana
      Nasz numer telefonu to: 22 487 54 77. Nasi konsultanci czekają na Wasze telefony w dni powszednie w godzinach od 9 do 17. Mimo zwiększenia ilości osób obsługujących infolinię, ze względu na bardzo dużo telefonów w okresie świątecznym należy się liczyć z dłuższym czasem oczekiwania.
  • To może lepiej napisać?
      Jeśli sprawa jest techniczna, dotyczy logowania się, ważności punktów programu partnerskiego lub innych pomniejszych spraw - warto napisać maila na adres: yatta@yatta.pl. Staramy się odpowiadać na wszystkie pytania na bieżąco.
  • W sprawach zamówienia pisz w komentarzu
      Wszelkie zapytania dotyczące zamówienia najlepiej zadać w komentarzu do zamówienia dostępnym z podglądu zamówienia. Dzięki temu możemy błyskawicznie śledzić historię rozmowy oraz mamy dużo więcej informacji dotyczących zamówionych produktów. Ponieważ cała korespondencja jest przechowywana w naszej bazie, nie ma ryzyka, że zapytanie zostanie przeoczone.
  • Nie odpowiadaj na automatyczne maile
      Potwierdzenia złożenia zamówienia, informacje o komentarzach czy newslettery posiadają informację "Email jest generowany automatycznie - nie odpowiadaj na niego". Automatyczne maile obsługiwane są przez skrzynki pocztowe, które kasują przychodzącą korespondencję. Jest to standardowa praktyka dobrych sklepów internetowych mająca ograniczyć spam oraz ilość zwrotek niepotrzebnie krążących w internecie. Jedynym adresem jaki obsługujemy jest yatta@yatta.pl i na niego prosimy kierować wszelką korespondencję.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.