Produktów: 0 szt.
Koszyk jest pusty
Ta strona wciąż czeka na swoją wersję mobilną. Jeśli chcesz możesz obejrzeć ją w wariancie desktopowym.
Tryb komórkowy przywrócisz klikając przycisk "wersja mobilna" w stopce strony.

CENTRUM POMOCY 24/7

Poniżej znajdziesz pełen spis pytań jakie najczęściej pojawiają się w korespondencji z naszymi klientami.
Nasze telefoniczne biuro obsługi działa w dni powszednie od 9 do 17.
Sprawdź pytanie w naszej bazie wiedzy lub wyślij mail na yatta@yatta.pl odpowiemy w przeciągu 24h.

Możesz też skorzystać z pomocy automatycznej
lub zapoznać się z naszymi video poradnikami.

Czy towar jest na stanie?

By to sprawdzić należy wejść na stronę interesującego nas produktu i spojrzeć na ikonkę koszyka, która znajduje się po prawej stronie. Jeśli obrazek przedstawia żółty koszyk, to produkt można zakupić. Jeśli koszyk jest szary, produktu nie można zakupić.

Produkt jest wyczerpany – kiedy będzie ponownie dostępny?

Wszystko zależy od terminu kolejnej dostawy. By otrzymać szczegółowe informacje najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie (nasz numer to: 22 487 54 77).

Czy mogę otrzymać informację, że poszukiwany przeze mnie produkt jest już dostępny?

Na stronie niedostępnego produktu znajduje się informacja: „Ten produkt jest aktualnie niedostępny. Jeśli chcesz wiedzieć o jego ponownym pojawieniu się w naszej ofercie kliknij w ikonkę znajdującą się po prawej stronie bądź tutaj. Powiadomienie o powrocie tego produktu do naszej oferty otrzymasz drogą mailową”. Postępując zgodnie z instrukcjami otrzymamy informację o interesującym nas produkcie.

Chcę usunąć przedmioty z koszyka. Jak to zrobić?

W koszyku znajduje się tabela znajdujących się tam produktów. W prawym dolnym rogu ramki przyporządkowanej do każdego przedmiotu znajduje się mały napis „usuń”. Wystarczy kliknąć i wybrany produkt natychmiast zniknie z koszyka.

Chcę dodać przedmioty do koszyka. Jak to zrobić?

Wystarczy wejść na stronę produktu, który nas interesuje i tam kliknąć na znajdujący się obok ceny czerwony napis „dodaj do koszyka” lub poprzez kliknięcie grafiki żółtego koszyka sklepowego, który znajduje się obok każdego produktu w tabelach danych kategorii.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Na początek należy dodać interesujące nas produkty do koszyka i wybrać formę wysyłki. Przy każdej zmianie ilości produktów, które chcemy zamówić oraz zmianie formy wysyłki, system automatycznie odświeży stronę. Następnie należy sprawdzić, czy adres, na który zostanie wysłana paczka jest poprawny (jeśli nie, należy z listy swoich adresów wybrać odpowiedni lub dodać nowy adres) oraz podać swój numer telefonu. Jeśli wszystkie nasze dane się zgadzają, należy kliknąć duży guzik „Finalizuj zamówienie”. Po finalizacji zamówienia możemy kliknąć „opłać zamówienie”. Skrypt przenosi nas na stronę PayU. Jeśli posiadasz kartę kredytową lub konto internetowe, proszę wybrać interesującą Cię formę zapłaty. Jeśli chcesz zapłacić na poczcie lub potrzebujesz numeru konta kliknij na „przelew bankowy”. System wygeneruje dla Ciebie unikalny numer rachunku oraz tytuł przelewu. Wpisz je na blankiet lub wykorzystaj przy przelewie (jeśli wolisz wypisywać dane ręcznie). By ułatwić sobie cały proces kliknij na „wzór przelewu”, by zobaczyć wypełniony prawidłowo wzór blankietu, który można wydrukować lub przepisać.

Czym jest „preorder”?

Preorder to forma zamówienia przed premierą rynkową produktu. Płynące z niej korzyści to często mniejsza cena, pierwszeństwo otrzymania produktu czy możliwość otrzymania produktu limitowanego. Oczywiście czas oczekiwania na tego typu przedpłacony produkt jest wydłużony i niezależny od nas, lecz od producenta, który może zmienić datę premiery.

Czym jest „prenumerata”?

Prenumerata jest formą zamówienia naszego magazynu bądź komiksów, które ukazują się cyklicznie. Polega na przedpłaceniu całości kwoty za dane produkty, by otrzymywać je w momencie ich premiery. Zaletą tej formy zamówienia jest oszczędność oraz pierwszeństwo w otrzymaniu danego produktu.

Kupiłem/am „Otaku” w prenumeracie – kiedy otrzymam magazyn?

Magazyn będzie wysyłany cyklicznie, z premierą każdego kolejnego numeru „Otaku”.

Co oznacza ikona różowej świnki przy niektórych produktach?

Oznacza to, że dany produkt jest obecnie objęty specjalnym rabatem, dzięki któremu jego cena jest najniższa na polskim rynku. Tego typu promocją są obejmowane m.in wszystkie nowe mangi wchodzące do oferty Yatta.pl (w tym przypadku oferta rabatowa jest ograniczona czasowo i trwa ok. 3-5 dni).

Czy można rozdzielić zamówienie tak, by zostało wysłane w dwóch paczkach?

Istnieje taka możliwość, wiąże się ona jednak z podwójną opłatą za wysyłkę. Niektóre produkty, niewymiarowe (np. wallscrolle) lub preordery, na które czas oczekiwania jest wydłużony automatycznie dzielą zamówienie na dwie części, lecz i w tym wypadku należy opłacić wysyłkę każdego z przedmiotów.

Dokonałem/am już zamówienia, ale chcę zmienić adres wysyłki. Jak to zrobić?

Należy nas o tym jak najszybciej poinformować. Najlepiej poprzez zamieszczenie komentarza do zamówienia. Dodatkowo, jeśli nie jest to jednorazowa zmiana adresu dobrze jest zedytować dane do wysyłki na swoim profilu na Yatta.pl. Po zalogowaniu się na stronę, w kolumnie po prawej stronie znajduje się zakładka „Adresy”. Po kliknięciu, przeniesiemy się do strony, na której możemy dodać, edytować i usuwać swoje adresy.

Chcę odebrać moje zamówienie osobiście. Jak to zrobić?

Po wybraniu interesującego nas produktu, wchodzimy w koszyk, by zrealizować zamówienie. Tam z kolei wybieramy jako formę wysyłki „Wpłata na konto + odbiór osobisty”. W momencie, w którym produkty zostaną zapakowane, stan zamówienia zmieni się na „wysłane”, a klient otrzyma komentarz, że można już odebrać zamówienie w siedzibie naszego sklepu w biurowcu na ul. Szpitalnej 6 lok. 17, w Warszawie.

W jakich godzinach pracuje firma?

Nasze biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Kiedy otrzymam produkt zamówiony w preorderze?

Przy produktach, które można zamówić w opcji preorderu zawsze widnieje informacja, kiedy najwcześniej można spodziewać się dostawy. Po zakupie produktu, informacja ta jest także podana w zakładce „Moje Preordery” (po zalogowaniu się na stronę, widoczny w kolumnie po prawej stronie).

Właśnie wpłaciłem/am pieniądze – kiedy status wysyłki zmieni się na „opłacone”?

Status wysyłki zmieni się w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Wszystko zależy od czasu trwania operacji bankowych.

Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki i zmienia się on w zależności od typu/wielkości/ilości produktów. Aby sprawdzić aktualne ceny przesyłek dla wybranych produktów, należy dodać je do koszyka aby wyliczył on najkorzystniejsze dostępne stawki dla wybranych produktów oraz form dostawy.

Typ przesyłki
Wartość produktów w wysyłce
do 20 zł
do 40 zł
do 60 zł
do 120 zł
powyżej 120 zł
Kurier DPD
20 zł
11 zł
0 zł
Poczta Polska
11 zł
List polceony
priorytet
1
6 zł
niedostępna
List polceony
ekonomiczny
1
5 zł
niedostępna
Przesyłka pobraniowa
Pocztą Polską
2
15 zł
Przesyłka pobraniowa
kurierem DPD
2
18 zł
Odbiór osobisty3
0 zł
1 - List polceony priorytet jest przesyłką dostępną tylko dla niewielkich, lekkich zamówień składających się z kilku przypinek lub np. jednego magazynu "Otaku".
2 - Przesyłki pobraniowe, mają ustalone limity minimum logistycznego. Dodatkowo, nie wszystkie produkty kwalifikują się do wysyłki tym rodzajem przesyłki.
3 - Paczkę można odebrać w naszym biurze na ul. Szpitalnej 6 lok.17 w Warszawie.

Jakie korzyści mają prenumeratorzy?

Prenumeratorzy nie tylko oszczędzają, ale też zyskują prawo do otrzymania prenumerowanego produktu jako pierwsi w kraju. Nierzadko także otrzymują wraz z wysyłką drobne upominki.

Kiedy wyślecie moją paczkę?

Paczkę wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu, kiedy na magazynie będziemy mieć wszystkie zamówione przez klienta produkty.

Co zrobić, gdy chcę zmienić złożone już zamówienie?

Należy jak najszybciej skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez komentarz do danego zamówienia.

Jak zalogować się na stronie?

By zalogować się na Yatta.pl należy w przeznaczonych do tego okienkach, znajdujących się w prawym górnym rogu strony wpisać wybrany przez nas w trakcie rejestracji login oraz hasło a następnie kliknąć znajdujący się poniżej przycisk „Zaloguj”.

Jak zamówić przypinkę/brelok/kubek/zegar z własnym wzorem?

Na stronie Yatta.pl, na czerwonym pasku po lewej stronie znajduje się kategoria „Gadżety z twoim wzorem” skąd możemy wybrać przypinkę, brelok, kubek lub zegar. Każdy z tych przedmiotów posiada swoją stronę, na której znajdą się instrukcje, dzięki którym stworzycie swój własny, unikalny gadżet. Warto zwrócić uwagę na dość szczegółowe wytyczne dotyczące rozmiarów grafik na przypinki, kubki lub zegary, gdyż w przypadku kiedy będą zbyt małe bądź słabej jakości to efekt końcowy nie będzie zadowalający.

Jak mogę wykorzystać punkty?

Po zalogowaniu się na stronę, w kolumnie po prawej stronie znajduje się informacja o bieżącej ilości punktów na koncie. Poniżej jest zakładka „Wymień na nagrody!”, którą należy kliknąć. Przejdziemy wtedy do strony, na której można wybrać na co chcemy wymienić punkty – możemy wybrać rabat bądź limitowane nagrody rzeczowe (produkty te nie są dostępne w regularnej sprzedaży). Po kliknięciu guzika „wykorzystaj....”, produkt zostanie dopisany do naszego koszyka. Należy pamiętać, że rabatu oraz nagród nie można wymienić na gotówkę, a także o tym, że punkty ulegają przedawnieniu po 180 dniach od ich otrzymania.

Czym jest rozbita płatność? Jak z niej skorzystać?

Rozbita płatność to specjalny rodzaj zakupu ratalnego. By z niej skorzystać należy wpłacić zadatek wielkości minimum 50 zł i dopłacić resztę należności do czasu premiery opłacanego przez nas produktu (dokładne terminy kolejnych wpłat są podane na stronie konkretnego produktu). Maksymalna ilość wpłat to 8. By skorzystać z opcji rozbicia płatności, należy wejść na stronę interesującego nas produktu i kliknąć „Zadatek w wysokości... - Zamów”. Zostaniemy wtedy przekierowani na stronę, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły oraz regulamin korzystania z formy płatności rozbitej. Należy się z nimi dokładnie się zapoznać i zaakceptować warunki regulaminu.

Na czym polega opcja „Zaproś znajomego”?

Jest to forma mailowego polecenia sklepu Yatta.pl Twoim znajomym przy pomocy skryptu przygotowanego na naszej stronie. Wystarczy wpisać w pole w zakładce „Zaproś znajomego” adres email osoby, której chcemy polecić Yatta.pl. Dzięki temu, zaproszona osoba na start dostanie 5 punktów programu partnerskiego.

Co to jest karta podarunkowa?

Karta podarunkowa uprawnia do wykorzystania rabatu na produkty z asortymentu Yatta.pl. By z niej skorzystać należy wejść w zakładkę „Wykorzystaj kartę podarunkową”, umieszczoną na czerwonym pasku po prawej stronie, a następnie wypełnić wszystkie pola zgodnie z wzorem. Karę podarunkową można zakupić bądź wygrać w konkursach organizowanych przez sklep Yatta.pl.

Czy można odebrać zamówienie na konwencie?

Owszem, trzeba jednak zgłosić to, najlepiej telefonicznie lub poprzez komentarz do zamówienia, i upewnić się, że stoisko Yatta.pl wybiera się na wybrany przez nas konwent.

Czy można umówić kuriera na konkretną godzinę?

Niestety nie mamy na to wpływu. Zgodnie ze standardami firmy UPS, kurier przed dostarczeniem przesyłki powinien zadzwonić (na numer, który klient podaje przy składaniu zamówienia) i umówić się na konkretną godzinę.

Mieszkam poza granicami Polski. Jak mogę zamówić towar na Yatta.pl?

W ten sam sposób w jaki zamawiamy towary na terenie Polski. Sklep Yatta.pl prowadzi wysyłkę na terenie całej Unii Europejskiej. W zakładce „Adresy” należy wpisać zagraniczny adres korespondencyjny a przy realizacji zamówienia w koszyku pojawi się forma wysyłki międzynarodowej. W razie jakichkolwiek pytań najlepiej skontaktować się nami telefonicznie.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Można wysłać maila na adres: yatta@yatta.pl, ale najlepiej i najpewniej jest napisać komentarz do swojego zamówienia bądź skontaktować się z nami telefonicznie (nasz numer to 664 279 966).

Gdzie mogę znaleźć numer konta, na który mam przelać pieniądze?

Po finalizacji zamówienia należy kliknąć „opłać zamówienie”. Skrypt przeniesie nas na stronę PayU. Jeśli posiadasz kartę kredytową lub konto internetowe, proszę wybrać interesującą Cię formę zapłaty. Jeśli chcesz zapłacić na poczcie lub potrzebujesz numeru konta kliknij na „przelew bankowy”. System wygeneruje dla Ciebie unikalny numer rachunku oraz tytuł przelewu. Wpisz je na blankiet lub wykorzystaj przy przelewie (jeśli wolisz wypisywać dane ręcznie). By ułatwić sobie cały proces kliknij na „wzór przelewu”, by zobaczyć wypełniony prawidłowo wzór blankietu, który można wydrukować lub przepisać.

Chcę odebrać towar osobiście. Czy muszę zapłacić na konto czy mogę to zrobić przy odbiorze towaru?

By odebrać towar osobiście w naszym biurze należy najpierw opłacić zamówienie, wpłacając należność na konto, a następnie poczekać na zmianę statusu swojego zamówienia oraz komentarz, iż zamówienie zostało przygotowane do odbioru.

Czym jest PayU?

PayU jest serwisem zajmującym się obsługą finansową (pośrednictwem finansowym) w zakresie transferów pieniężnych przesyłanych pomiędzy kupującym a sprzedającym za pośrednictwem internetu. Pozwala on na szybkie i wygodne dla klienta dokonywanie płatności za zakupione towary.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kliknij tutaj jeśli nie chcesz więcej wyświetlać tego komunikatu.